Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Land Cruiser IV

daktyl@tenbit.pl, 14 lat temu
Silnik 4.0 V6 250KM 184kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 162 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Toyota Land Cruiser IV 4.0 V6 250KM 184kW 2002-2010 - Oceń swoje auto
4,08
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Moja superb 1,9 TDi miała kopa ale \"KRUZUŚ\" - miodzio!, \"0\" stresów z ruszaniem na skrzyżowaniach nocą:)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Aszkodzone czujniki wyskości nadwozia (3 razy!!!!)wymiana w ramach gwarancji, od 2 lat spokojnie.
Karoseria : \"Odpadający \" lakier-lusterka atrapa
Układ elektryczny : Znikające podświetlenie klawiszy
4,0
Całokształt
Bardzo udane auto. Szkoda że brak mu wielu pożytecznych gadżetów- czujnik deszczu, podświetlenia lusterek, podgrzewanych tylnych siedzeń (wersja ze skórzaną tapicerką). A także fatalna jakośc lakieru, odłupujący się lakier na \"ALU FELGACH\". Zły obieg ogrzewania powoduje przy \"pełnym \" samochodzie parowanie szyb, a przy padającym śniegu w temperaturze poniżej -5stC wycieraczki zamieniają się w bryły lodu. Do tego zbyt późno działające systemy anty poślizgowe...Te uciążliwe drobiazgi niestety w mojej ocenie rzutują negatywnie na ocenę ogólną tego WSPANIAŁEGO KOLOSA,W moim przypadku zaważył jeszcze fakt trzykrotnej awarii czujnika wysokości zawieszenia. To było niebezpieczne!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
Nooooo, niczego sobie, elastycznie, z gracją i MOCĄ- szlachetnie brzmiący szum tabunu 250 RUMAKÓW mechanicznych - potrafi pociągnąc - niestety silnik odcina się od dalszej współpracy przy prędkości 195 km/h, a V bieg włącza się przy 155km/h ...
5,0
Skrzynia biegów
Automat - niezauważalna więc doskonała!Przy zablokowanym dyferencjale troszkę szarpie, Drobnostka którą odrobinę niweluje opcja startu z II biegu.
4,0
Układ jezdny
zawiodło zawieszenie 3 razy - to nie hydraulika CITROEN-a
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na koźle - wysoko i \"przeszklenie\" Nosząc okulary - 3,5 wszystko widac, bez \"martwych kątów\"
3,0
Ergonomia
W porównaniu z poprzedniczką SKODA superB platinium - TOYOTA jest Cieeeniutka-niestety.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą-prawdziwą- wszelkie wycieraczki marzną, w tej klasie autka to niedopuszczalne!- brak podgrzewania tylnych foteli w wersji ze skórą - ZGROZA
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ważę 115 kg i mam rodzinkę 2+2 a przebieg ok 40 000 rocznie - mogę ocenic prawidłowo
4,0
Wyciszenie
Oceniam jako muzyk (nie rockowy)-silniczek 3956 benzynowy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W porównaniu z kolegami tej klasy - ekonomiczny. Nie cierpi jazdy powyżej 125 km/h! tu zaczyna łykac paliwko haustami ( do 17,5l/100km). Za to w przedziale do tej prędkości- wszystko mu jedno czy auto jest zapakowane po sufi na zimowy wyjazd narciarski czteroosobowej rodziny z max-kufrem na dachu, czy wiezie mnie jednego do pracy z torebką obciążoną laptopem i majtkami na zmianę (max 12,5l/ 100km). Tu czujemy moc!
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupione w styczniu 2006r w Rosji za 63.000 USD brutto!!! W porównaniu z BMW X5...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.0 V6 250KM 184kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Land Cruiser IV 4.0 V6 250KM 184kW
Średni koszt przejechania 100 km
51,00 zł
15,7
l/100km
17,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Land Cruiser IV