silnik po zaszczepiniu (Chip) wkreca sie rewelacyjnie. Nie dymi
5,0
Skrzynia biegów
1,0
Układ jezdny
Dla amatorow srednio szybkiej jazdy po ulicach zdecydowanie odradzam. Wielkie problemy z gwaltowym ominieciem przeszkody, ktore moze zakonczyc sie dachowankiem. Wysoko srodek ciezkosci. Dlatego jazda tym kolosem w miejskich slalomach lub poza miejskich warunkach z omijaniem przeszkod nie nalezy do przyjemnosci - jak powinno byc w aucie tej klasy. W terenie tez chwiejny ze wzgledu na miekkie zawieszenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Mankamentem jest mała szyba, lecz wysokość auta troche to rekompensuje
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam podstawowe wyposarzenie - uwaga klima mechaniczna. Powstaje pytanie dlaczego taki kicz zamontowali, rownie dobrze wystarczyłby nawiew. Beznadziejny pomysł Made in Japan, pozałowali kasy na troche elektroniki x zwyklym wyswietlaczem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest sporo ale dla 4 osob.
5,0
Wyciszenie
cichy samochod ze wspanialym swistem turbiny, na zewnatrz bardzo rasowy dzwiek
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie ok. 11 l predkosc do 165km/h
w terenie zabudowanym 13-15 l
3,0
Stosunek jakość/cena
porwnanie nowszego modelu Landa -
slabe wyposarzenie Toyoty za wysokie pieniadze. Konkurnci europejscy daja wiecej np VW TOUREG fakt czesciej wystepuja problemy w eksploatacji - elektronika
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TD 125KM 92kW
[l/100km]