Nie bardzo mam porownanie. Wczesniej mialem landcruisera z 99\' ale mega golasa. Do landcruiserow przekonal mnie kolega mechanik - fanatyk 4x4, ktory przedkladal to auto przed Pajero, czy Patrola. Jestem mega zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
Chyba jak z kazdym silnikiem - sie dba, sie ma. Nie jestem mechanikiem ale rozrzad z cala reszta wymienilem sam - pierwszy raz w zyciu. Mysle ze jednostka odpowiednia do auta.
4,0
Skrzynia biegów
Chyba okay. Przyzwyczailem sie jak do kazdej innej
3,0
Układ jezdny
W poprzednim nie bylo problemu. Niestety w tym musialem wymienic caly stering rack ze wzgledu na luzy - grubych pare set euro, ale to jedyny taki wydatek.
Komfort
5,0
Widoczność
Nikt z kategoria C nie powinien miec problemow.
3,0
Ergonomia
Brakuje szuflad schowkow itd. Niby mozna zlozyc kanapy i wiezc mebloscianke ale pod namioty z tysiacem pierdolek walajacych sie po aucie jest nieporecznie
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Gdzie jest filtr kabinowy? - No wlasnie nie ma! WTF?!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
do 8 miejsc, co czasem sie przydaje.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak ktos lubi wozic na darmo tone ramy to niech placi. Poza wspomnianym steering rackiem zadnych usterek. Serwisy od dyfra po dyfr robie sam. Jedna opona BF A/T kosztowala tyle co komplet do auta malzonki a oleju do silnika tez dwa razy tyle, wiec...
4,0
Stosunek jakość/cena
Mam ten luksus ze mieszkam na wyspach, gdzie japoncow, zwlaszcza toyot jest masa! Za 90-tke TD z klima, ABS-em, relingami, w welurze na alusach w super stanie zaplacilem 3000 euro, bo chlopaczka nie bylo stac na oplaty. Zal patrzec na oferty aut i na niektore egzemplarze jezdzace po polskich drogach - ewidentnie skladany z kilku, czesto po przekladce w dodatku ze spawana rama.
Jakosc jest wysoka ale ceny \"calaczkow\" w Niemczech to jaki horror.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TD 125KM 92kW
[l/100km]