Permanentny napęd 4x4 oraz silnik 3.0 TD 125 KM z automatyczną skrzynią biegów - pozwala dynamicznie pokonywać kolejne kilometry zarowno na szosie jak i terenie.
5,0
Skrzynia biegów
Automat działa idealnie, praktycznie niezauważale zmieny przełożenia. Duży plus !
4,0
Układ jezdny
Zarówno w terenie jak i na naszych polskich dziurawych drogach układ jezdny spisuje się dobrze, jednak jak to w terenówce - wysoko umieszczony środek ciężkości powoduje , że w dalszych trasach (po naszych drogach) "kolebanie" na prawo i lewo jest męczące. Jednakże tak jest do granicy Polski dalej...o niebo lepiej :) Na autostradach prędkość 140-160km /h jest nieuciążliwa , wręcz wskazana.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu idealnie, do tyłu jak to w blisko pięcio metrowym aucie - czujniki parkowania wskazane, plus za b.duże lusterka wsteczne.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Duży plus.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wzorowo, zarówno zimą jak i latem. Duży plus za odrębne ogrzewanie dla pasażerów tylnej kanapy oraz podgrzewane lusterka.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu.
3,0
Wyciszenie
Silnik dość głośny, reszta bez zarzutu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupując takie auto do pracy, a ja je właśnie do tego używam, nie patrzy się na różnicę 3 czy 4 litrów oleju napędowego na 100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wzorowo , to już moja kolejna (3.) Toyota - i nigdy mnie nigdy nie zawiodła. Komfort psychiczny jaki oferuje wsiadając do niej np. przed długą trasą jest bezcenny. Siadam i jadę - nie zaprzątam sobie głowy pytaniami czy dojadę czy nie. Z autopsji wiem, ze z innymi markami jest różnie...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 TD 125KM 92kW
[l/100km]