Super pojazd zarówno do jazdy w terenie (należy co najmniej zmienić fabryczne gumy drogowe na inne) jak i do bezpiecznych długich wyjazdów samemu lub z rodziną i furą bagżu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Diesel sterowany elektronicznie
5,0
Skrzynia biegów
plus łatwa obsluga skrzyni redukcyjnej
5,0
Układ jezdny
zawsze 4x4, twardy, mali pasazerowie z tyłu mogą odczuwać chorobę lokomocyjną
Komfort
5,0
Widoczność
wysoko, duze okna i lusterka
4,0
Ergonomia
bez wodotrysków ale wszystko intuicyjnie, wadą jest brak lamkli kontrolnej świateł krotkih
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
b duzo miejsca
4,0
Wyciszenie
powyzej 120 km/h zaczyna być głośniej a od ok. 140 spory halas powietrza i silnika
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
okolo 12 l/100, przeglądy + wymisana oleju po 500 - 600 zł
4,0
Stosunek jakość/cena
Wiedząc ile 3RP zarabia z tytułu akcyz, ceł itp, "dobrze" to max ocena.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylo raz lampa przec. mgielna nabrała wody i nie wylała się ona po wyjsciu na ląd, choć powinna