Z terenówek 90 moim zdaniem jest idealnym rozwiązaniem, najlepsze właściwości terenowe, bije na głowe pajero, a i klientom można się pokazać. Auto ma toporne wnętrze, jak na tyle kasy, ale dzięki temu nie szkoda wleść w ubłoconych butach. Nie ma kiczowatych drewienek itp. Jednym słowem RASOWA TERENÓWA !!!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ma 180 koni i chyba go jesczę podkręce, przyspieszenie doksonałe wpędza w kompleksy posiadaczy pasatów i vectr itp, zwłąsza jak w ich lusterku pojawia się potężny grill :)
4,0
Skrzynia biegów
Duża wajcha, łatwo wchodzą biegi, ale nie jest ot ideał. Ma swój smaczek, coś na styl wojskowej ciężarówy,
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, nie ma problemu z zakręatmi przy dużych prędkościach, 180 km/h a ona idzie jak po szynach, nie czuje sie prędkości.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność jak w tramwaju :) idealna
4,0
Ergonomia
Albo albo, mercedes to nie jest, ale jak ktoś chce mieć luksusy to jest ersja Lexus :)
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Koszmar, nie da się ustawić minimum, a przy wyłączonym nawiewie i tak dmucha, oczywiście podczas jazdy. Najgorsza i najbardziej wkurzająca rzecz. Natomiast w zimie i podczas deszczu sprawdza się idealnie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy po wyrzuceniu japońskich foteli i założeniu niemieckich BOMBA, pasażerowie wmiarę, ale po zwiększeniu nachylenia oparcia, trzeba przerobić kratkę jesli ciężarówka
4,0
Wyciszenie
Nie jest tak żle, jak na potęznego diesla.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spala jak benzynowe kombi, kosztowo wychodzi tak samo, ale w terenie, pali jak |Sta
5,0
Stosunek jakość/cena
CEna wysoka, bolesna. Jednak otrzymujesz w zmamian przyjeciala prawdziwgo faceta. Land Crusier ma coś w sobie, że sie tęskni z jazdą nim, a to warte jest każdych pieniędzy. I wciąż wygląda nieźle !!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Hmmm, odpukać i niec nie siadło. A kurtyna nad bagażnikiem jest tragiczna, po prostu tandeta.