Przeniesienie napędu
: Sama jazda w terenie tym autem, o ile wzsystko gra, to bajka.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Po ok. 80-90 tys. km w obu samochodach poszło koło zamachowe. Na szczęście na gwarancji.
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
Po 100.000 km automatyczna skrzynia biegów poszła do wymiany. W drugim, takim samym, aucie była identyczna sytuacja.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze, za takie auto, za taką markę, można oczekiwać czegoś więcej niż tego co się dostało.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód w tej wersji (wszystko oprócz Navi) ma na środku deski rozdzielczej kompas + komputer pokładowy + żyroskop. Po 150.000 km trzeba było to wymienić (ponad 5000 zł).
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 D-4D 163KM 120kW
[l/100km]