Silnik
: 4.0 diesel silnik jest nie do zabicia,fantastyczny dzwięk (bulgot)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
wielkie auto z silnikiem 4.0 bez turba do jazdy po mieście i na wyprawę do o koła świata.mnóstwo miejsca które można fajnie zabudować.zawieszenie na resorach twarde ale bez przesady po wymianie kompletu na OME jak limuzyna.auto dla prawdziwego Faceta który lubi pomajsterkować i nie bojącego się ubrudzić ręce.zawsze dowiezie do domu.
Wrażenia
5,0
Silnik
cudowny silnik.
5,0
Skrzynia biegów
po przebiegu 240000 km stan idealny,biegi wchodzą ładnie i bez problemu.mam wyciek oleju z reduktora.
4,0
Układ jezdny
na resorach.po wymianie na OME jak limuzyna.
Komfort
5,0
Widoczność
siedzi się wysoko i widoczność elegancka w każdą stronę.
4,0
Ergonomia
fajne amerykanskie kształty
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobra wentylacja,brakuje troszeczkę klimy na wyjazdach w ciepłe kraje.Ogrzewanie super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ogromne auto w środku,można tam się zgubić.
4,0
Wyciszenie
do 90 km super powyżej 110 zaczyna być za głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest to auto 4x4 więc potrzebujemy dużej ilości olejów przy wymianie.przedni most 2.2 litra,tylni 2,6,silnik 10,2 skrzynia + reduktor nie pamiętam ale około 6 litrów.
5,0
Stosunek jakość/cena
za auto zadbane i doinwestowane trzeba zapłacić ale warte ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 4.0 D 105KM 77kW
[l/100km]