Dobrze idzie z niskich obrotów, kiepska turbina - wysypała sie przy 400tys km.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze działająca skrzynia biegów, biegi nie wyskakują, 650 tyś i działa, niestety reduktor mało odporny na uszkodzenia mechaniczne.
4,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma sie w zakretach.
Komfort
3,0
Widoczność
Czołg jak czołg, do przodu widoczność dobra reszra przeciętnie.
3,0
Ergonomia
Mocne części, nic sie nie urywa, nie wyciera, plastik ale niezły, wygląd kwestia gustu ale raczej średni.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja działa, ale to wszystko na ten temat.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodny dużo miejsca, z tyłu troche mniej.
2,0
Wyciszenie
Głośne bydle, przy 4tyś obr nie słychac radia.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ze względu na przebieg (650 tyś bez remontów silnika) myśle że nienajgorzej ale w porownaniu do innych kiepsko, miasto - 16, trasa - 13, teren (ciężki teren, głównie 1 lub 2 bieg i reduktor) - okolo 30 litrow na 100km
3,0
Stosunek jakość/cena
dość drogi pojazd.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
raz zgubilem zapasowe bo sie odkrecilo :) odkrecil sie amortyzator raz, wypadła sprężyna.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Reduktor i turbina do dupy ale przy takim katowaniu zrozumiale