Przeniesienie napędu
: fajne auto w teren i na asfalt i NIEZAWODNE
5,0
Całokształt
auto godne uwagi na pewno mniej awaryjne od konkurencji super w terenie i na asfalcie jedyny minus to plasik imitujacy drewno
Wrażenia
4,0
Silnik
jest dobrze choc z przesiadki z lexusa ls troche brakuje mysle mu wstawic box kultura pracy bardzo dobrze jak na diesla
5,0
Skrzynia biegów
plynnie
4,0
Układ jezdny
auto ma pneumatyke bardzo wygodnie choc nie bedzie nigdy jak w limuzynie klasy premium .Na tak duzy samochod w zakretach prowadzi sie bardzo dobrze
Komfort
4,0
Widoczność
na te gabaryty dobrze lepiej niz w patrolu
5,0
Ergonomia
toyota
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tu bardzo dobrze wersja 7 osob
4,0
Wyciszenie
dobrze jak na tak duzy silnik poprzedni lexus 430 tam rewelacja
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niestety prawie 3 tony i v8 nie jest ekonomicznie ale to nie oktawia tdi mam zaklad samochodowy wiec przeglady nie sa bardzo drogie wiekszy wydatek to opony 20 cali okolo 1000 szt
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
autem przejechalem 10tys km ale do tej pory nic
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 4.5 D-4D 286KM 210kW
[l/100km]