Inne
: Szumy w okolicy słupków - są tam pasy bezpieczeństwa i szumy opon tylnych kół są bardzo wyraźne
4,0
Całokształt
Przyjemne autko "do roboty" i na krótkie podjazdy. Zwrotne dzięki małemu promieniowi skrętu i majem długości. Wbrew ogólnej opinie nie mieści się w każdą szparę parkingowa że względu na znaczną szerokość.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bezawaryjny, ekonomiczny. Szkoda że to tylko 3 cylindry, więc kultura pracy nie stoi na wysokim poziomie. Na biegu jałowym dość duże wibracje powodujące wyraźne trzepanie i niepotrzebne dodatkowe dźwięki np przedniego zderzaka (czy też elementów w jego bliskości).
5,0
Skrzynia biegów
CVT to był u mnie priorytet. Do miejskiej jazdy bdb wybór. Bardzo szybko przy delikatnej jeździe włącza się overdrive przez co obroty silnika są niskie, hałas akceptowalny a zużycie paliwa miło zaskakuje. Przy konieczności szybszego nabrania prędkości można zawsze przelaczyc skrzynię w tryb sport (słowo na wyrost).
4,0
Układ jezdny
Bez uwag
4,0
Karoseria
Miękki, wrażliwy na zarysowania lakier. Na razie brak oznak jakiejkolwiek korozji.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu i na boki bdb, lecz do tyłu po ukosie słaba.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Na dłuższych trasach daje o sobie znać brak tempomatu tym bardziej że pedał gazu jest bardzo czuły - wskazany byłby jego większy opór.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W pełni automatyczna klimatyzacja, łatwy dostęp do filtra kabinowego, szybko łapie ustalona temperaturę we wnętrzu. Przy wysokich obrotach dmuchamy dość głośny szum wentylatora. Przy uchylonych oknach bocznych nieprzyjemne, mocne i głośne zawirowania powietrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na przodzie bardzo dużo miejsca jak w aucie kompaktowym. Samochód jest szeroki więc tutaj nie ma żadnych kompleksów. Miejsca z tyłu właściwie tylko dla 1osoby. Bagażnik uzyskujemy dopiero po złożeniu tylnego oparcia lub oby oparć - wówczas jego objętość to takie polo starej generacji.
4,0
Wyciszenie
Przy prędkościach do 90km/h hałas niski i akceptowalny w takim aucie. Przy typowych prędkościach 70km/h skrzynia ustala obroty silnika na niecałe 1400rpm więc jest cicho. Przy 100-tce jest to już 2000rpm i już zaczyna się robić głośniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części eksploatacyjnych zupełnie akceptowalne
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogi
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto całkowicie bezawaryjne. Wymiany elementów eksploatacyjnych i tyle
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 68KM 50kW
[l/100km]