Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Hilux VIII Podwójna kabina

Tomek, 7 lat temu
Silnik 2.4 D-4D 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Hilux VIII Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW 2016-2020 - Oceń swoje auto
3,69
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Bez power mode da się tym jeździć ale gdzie Toyota zamordowała te 150 koni.
4,0
Skrzynia biegów
Super choć są lepsze rozwiązania. Może ze względu na złożoność skrzyni ale wsteczny jest upierdliwy.
2,0
Układ jezdny
Test łosia hehehe. Wystarczy wpisać w YouTube DRAMAT.
Komfort
4,0
Widoczność
. Nie jest to auto do parkowania pod marketem ale Toyota zapomniała że autem też trzeba manewrować w lesie czy na budowie. Kamerka z tyłu wiele nie rozwiązuje.
3,0
Ergonomia
Brak regulacji podparcia dolnych partii pleców. Brak przydatnego we wcześniejszym modelu uchwytu na napoje. Brak nawet ********ego gniazda na ładowarkę dla tylnych foteli. Wstyd.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Skoro podwójna kabina to gdzie są regulacje tylnego nawiewu. Ogrzewane fotele duży plus a brak ich wentylacji duży minus
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma żadnej możliwości regulacji tylnych foteli.
5,0
Wyciszenie
Super nie mam żadnych uwag.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trochę wcześnie na opinie
3,0
Stosunek jakość/cena
Za jakiś czas się dowiemy na razie rozczarowanie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trochę wcześnie na opinie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trochę wcześnie na opinie

On - zużycie paliwa dla silnika 2.4 D-4D 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Hilux VIII Podwójna kabina