Szukaj

Oceny Toyota Hilux VIII

Podsumowanie 16 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Toyota Hilux VIII - Oceń swoje auto
4,18
średnia ocena z 16 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
75%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny Toyota Hilux VIII – wybierz silnik

Silniki Diesla Toyota Hilux VIII
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny Toyota Hilux VIII

4,6
~Darek
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
216 tys od nowości, 2.4 150 KM, użytkowany zgodnie z przeznaczeniem , oprócz interwałów olejowych i wymian eksploatacyjnych , nic, absolutnie nic nie było potrzeby robić, żadnych usterek , rozrząd na łańcuchu nie wymienialny, fakt, od nowości zabezpieczony antykorozyjnie i co dwa lata sprawdzany i ewentualnie poprawki , co bym zmienił ? Napewno poszycie foteli, po 8 latach gąbki i materiał nie wyglądają atrakcyjnie ,...
3,0
~Artur
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW
Na Hiluxa przesiadłem się z L200 i jestem rozczarowany. Gdyby nie silnik 2.8 to ten samochód nie miał by chyba zalet. Przede wszystkim układ napędowy bez centralnego mechanizmu różnicowego - tu Mitsubishi deklasuje Toyotę. Skrzynia biegów - automat pracuje ociężale i z dużym opóźnieniem, ręczna zmiana biegów to istna porażka - wymuszenie zmiany biegu działa ale z dużą zwłoką a niekiedy sterownik nie reaguje w ogóle ( w terenie bywa to...
2,6
~Lesiewicz
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Auto z problemami. Pękają ramy (po cichu serwisy robią zdjęcia i wysyłają do Warszawy - jak przyjeżdza się do autoryzowanego serwisu; problem nie dotyczy wszystkich egzemplarzy); automatyczna skrzynia biegów wytrzymała u nas 160 000 km normalnej jazdy (bez katowania i offroadów). Autoryzowany serwis utrzymuje, że wtryski i pompa paliwa są do wymiany po 160 000 km (podobno to się zdarza); nie potwierdzają tego dwa nieautoryzowane serwisy...
4,5
~whynot
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Auto spełnia moje oczekiwania, bo potrzebowałem samochodu z dużą przestrzenią ładunkową. Do doskonałości brakuje lepszego rozwiązania kilku elementów nadbudowy na pace (szczególnie zamknięcia uchylnej tylnej klapy), ale jak wiadomo nie odpowiada za to producent samochodu. Hiluxa bardzo przyjemnie się prowadzi, a kamera z tyłu klapy rozwiązuje problemy podczas parkowania. Dobrze radzi sobie w terenie. Tempomat umila jazdę autostradą. Samochód...
4,7
~S.
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Auto do pracy. Jeśli potrzebujesz niezbyt szybkiego pickupa to ideał.
4,0
~Mirek/
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina Facelifting 2.8 D-4D 204KM 150kW
Może jestem mało wybredny ale to genialny pojazd. Chyba dorosłem. Odstawiłem BMW, zdecydowanie wolę topornego Hiluxa.
4,1
~Krzysztof
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
System start stop oraz wszechobecna elektronika skutecznie walczy z legendą toyoty
4,8
~Krzysztof
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Wcześniej miałem 2 L200. Obecny Hilux to inna klasa.
5,0
~ko2iol
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Nie wyobrażam sobie innego samochodu dla osób mieszkających pod miastem.
4,8
~Krzysztof
Toyota Hilux VIII
Podwójna kabina 2.4 D-4D 150KM 110kW
Jeździłem przez ostatnie 10 lat dwoma L200. Obecny Hilux to skok jakościowy jeśli chodzi o komfort.
Toyota Hilux VIII