Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Hilux VII Podwójna kabina

offroader, 12 lat temu
Silnik 3.0 D-4D 171KM 126kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Hilux VII Podwójna kabina 3.0 D-4D 171KM 126kW 2005-2011 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : całokształt
5,0
Całokształt
...jak na tę kategorię - powyżej oczekiwań. Wahałem sie pomiedzy Hiluxem a Amarokiem i po weekendach próbnych nie miałem watpliwości.
Wrażenia
4,0
Silnik
troche wołowaty z automatem, ale kultura pracy o niebo lepsza niż u konkurentów (mam rocznikowy model 2012, prawie całkowicie zmodernizowany w porównaniu z porzednikiem). Jedna rzecz troche dziwi, że przy -12C silnik trochę się \'jąka\'. Ale może to jakość paliwa (chociaż np. w moim Wranglerze odpala i wchodzi na obroty jakby to był środek lata).
4,0
Skrzynia biegów
5 biegów i czuje sie wiek tej skrzyni. Ale jak na woła roboczego to nieźle. Niestety dosyć dramatycznie zwieksza zużycie paliwa. Dopiero na długiej spokojnej trasie jest lepiej.
4,0
Układ jezdny
Generalnie jak sie zmieni opony na coś porzadnego (np. Coopery) to jest b. dobrze. Na zimę założyłem Coopery Discoverery M+S, które są typowymi , ale agresywnymi zimówkami to nawet nie ma większych problemów z jazdą z wyłącznie napędzaną tylną osią.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń. mam wersję SR5 z kamerą więc przy odrobinie wyczucia można skutecznie \'ogarnąc\' otoczenie.
4,0
Ergonomia
W zsadzie b. dobrze - z tyłu relatywnie mniej miejsca (przy wysokim kierowcy) - ale to nie Range Rover tylko użytkowy pick-up.Wszystko w zasięgu reki,.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu jest b. dobrze - automatyczna klima i psedudo webasto. daje radę...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest bez rewelacji, ale OK - nawet na dłuższej trasie.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo lepiej niż u poprzednika. Sporo wysiłku włożono w lepszą izloację komory silnika i wyciszenie samej kabiny - ale to wersja SR% - pewnie w tańszych wersjach jest bardziej kompromisowo.
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogi - ale Toyoty generalnie podrożały.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie trudno powiedzieć - zreszta zdziwiłbym sie jakby coś szwankowało tak wcześnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 D-4D 171KM 126kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Hilux VII Podwójna kabina 3.0 D-4D 171KM 126kW
Średni koszt przejechania 100 km
51,00 zł
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Hilux VII Podwójna kabina