Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Hilux VII Podwójna kabina

wojos, 14 lat temu
Silnik 3.0 D-4D 171KM 126kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Hilux VII Podwójna kabina 3.0 D-4D 171KM 126kW 2005-2011 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Właściwie to nie jestem niczym zaskoczony, przed kupnem dobrze zapoznałem się z możliwościami tego auta, no może dynamika w stosunku do zużycia paliwa. Opinie na forach były różne, najczęściej ze to mułowate i paliwożerne auto, jest wręcz przeciwnie, no chyba ze ktoś chce porównać je do jakiejś osobówki wyższej klasy... ale to przecież zupełnie inny segment oferty motoryzacyjnej, te auta służą do zupełnie innych celów.
5,0
Całokształt
Jak na razie jest to najlepsze auto jakim jeździłem. Ostatni model hiluxa nie jest już tak spartański jak poprzednicy, jest trochę komfortu (nie za dużo oczywiście), jest silny nacisk na bezpieczeństwo, solidna konstrukcja, poczucie mocy i niezawodności towarzyszy kierowcy od pierwszego przekręcenia kluczyka. Nie ma tu wodotrysków i gadżetów, więc miłośnikom takich zabawek tego auta nie polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczny, ekonomiczny, dobrze sobie radzi w cięzkim terenie, odrobinę za dużo stukowego spalania.
5,0
Skrzynia biegów
po prostu świetnie zestawione przełożenia, choć przydałby się 6 nadbieg.
5,0
Układ jezdny
Bardzo bobrze sprawuje się w ciężkim terenie, piach, błoto, śnieg, muldy błotne i śniegowe, dziury w polnych drogach to dla niego żaden problem. Jak na takiego kolosa skrętność przednich kół zadowalająca, choć nie mała.
Komfort
4,0
Widoczność
Świetna widoczność do przodu i na boki, gorzej wygląda manewrowanie na niewielkiej przestrzeni, bardzo przydaje się kamerka na tylnym zderzaku i zona z przodu pokazująca ile to jeszcze można podjechać...
5,0
Ergonomia
To jest na prawdę ergonomicznie zaprojektowane auto, trudno przyczepić się do czegokolwiek,sporo schowków, uchwyty na napoje... oczywiście przydałyby się takie drobiazgi jak elektrycznie sterowane fotele (podczas jazdy ręczne dostosowanie fotela do zmęczonych pleców jest nieco ryzykowne)czy elektrycznie podgrzewane lusterka. No ale i tak w stosunku do poprzedniego modelu ten otrzymał całkiem sporo.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tegoroczna zima nie dała mi się we znaki, dzięki temu że auto szybko się nagrzewa, szybko likwiduje szron na szybach, klima błyskawicznie usuwa zaparowanie na szybach. Wietrzenie także oceniam bardzo dobrze, schładzanie ocenię latem, jeszcze nie było okazji...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest wygodne, każdy ma sporo miejsca wokół siebie, także pasażerowie z tyłu czuja się całkiem swobodnie.
4,0
Wyciszenie
Samochód ogólnie nie jest głośny, ale wyciszenie mogłoby być lepsze, zwłaszcza przy wyższej prędkości wzrasta powodowany przez opływ powietrza hałas w kabinie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tak duży silnik i gabaryty ekonomiczność jest zaskakująca. Warunkiem jest odrobina wyobraźni i rozsądku podczas jazdy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Byłem zaskoczony zmianami tego modelu w stosunku do VI, praktycznie za te same pieniądze dostajemy znacznie, znacznie więcej, począwszy od mocniejszego silnika po wyposażenie w systemy bezpieczeństwa tak aktywne jak pasywne. Posudmowujac jestem bardzo zadowolony z zakupu tego auta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pojawiła się usterka wykrywania niezapiętych pasów pasażera, jako jedyna na razie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Póki co nie wystąpiła żadna, byłbym zdziwiony, gdyby było inaczej...

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 D-4D 171KM 126kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Hilux VII Podwójna kabina