trochę słaby ale niezawodny 220 tyś.i nie tykany kultury brak ale to nie limuzyna
4,0
Skrzynia biegów
bez zarzutu tylko wstecznego trzeba się nauczyć
5,0
Układ jezdny
ale nie bez 500 kg na pace
Komfort
4,0
Widoczność
co ma powiedzieć kierowca opancerzonego hamera czy honkera a tak w ogóle to jestem przeciwny ślepym za kółkiem
5,0
Ergonomia
ale mogli by się wysilić na radio gdzie o głośności decyduje kierowca a nie pasażer
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima manual ale daje radę ogrzewanie jak każdy disel zimą długo się rozgrzewa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ja siedzę za kierownicą i jestem egoistą dlatego mam gdzieś co czują ci z tyłu ostatnich gryzą psy
4,0
Wyciszenie
jest kilka sposobów stopery do uszu walkman nauszniki radio na ful rower hulajnoga itp itd do wyboru do koloru ja wybrałem toyote
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy mojej jeżdzie 14/100 to i tak nie żle może być lepiej f 126p cinko cienko tico itd itp do wyboru...............................................ja wybrałem jak wyżej i mam co chciałem pretensje do garbatego że ma proste dzieci
5,0
Stosunek jakość/cena
miałem droższe a szkoda czasu o nich pisać
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zacinający się pas bezpieczeństwa
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak kontrolki końca klocków hamulcowych musiałem przez to wymienić tarcze
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D-4D 120KM 88kW
[l/100km]