Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Hilux VII Podwójna kabina

qberus, 14 lat temu
Silnik 2.5 D-4D 120KM 88kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Toyota Hilux VII Podwójna kabina 2.5 D-4D 120KM 88kW 2005-2011 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Zaskoczyła mnie różnica po wymianie chipa. Niby przyrost mocy kosmetyczny a tu proszę O.O
4,0
Całokształt
Świetne auto w 99% spełniające moje oczekiwania. Rewelacyjnie sprawdza się zarówno w codziennej pracy jak i na weekendowych wypadach na rowery czy też wyjazdach z całą rodziną. Ten jeden procent odejmuję za sprzęgło ponieważ w mieście na prawdę potrafi mi ono dopiec ...
Wrażenia
5,0
Silnik
Fabrycznie trochę mułowaty. Po wymianie sterownika w salonie to już zupełnie inna historia. Szybciej wchodzi na obroty i szybciej czuć przyrost mocy. Dla mnie poezja. W zimie silnik trochę klekocze, szczególnie rano. Poza tym dla kogoś kto ma diesla we krwi jego dźwięk to czysta przyjemność.
4,0
Skrzynia biegów
Minus za twarde sprzęgło. W jeździe miejskiej to spory problem bo przy częstym wachlowaniu biegami trochę się trzeba nawciskać ... Poza tym bez zarzutu.
4,0
Układ jezdny
Na śliskiej nawierzchni przydałby się centralny dyfer bo tył lubi uciec. Poza tym auto prowadzi się pewnie i lepiej niż niejedna osobówka.
Komfort
5,0
Widoczność
Bajka. Z przodu widok na wszystko z góry, do tyłu widoczność zagwarantowana przez wielkie lustra. Jak w każdej ciężarówce można zapomnieć o tylnej szybie.
4,0
Ergonomia
Widać, że Europa to nie jest docelowy rynek dla tego auta - pokrętło głośności radia po prawej stronie ... . Klamra od tylnych pasów chowająca się za kanapę i tego typu bzdety. Dorzucę jeszcze żenująco mały zbiornik na płyn do mycia szyb. Poza tym wszystko ok.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W upalne lato klima nie daje rady, w zimie parują a czasami nawet zamarzają tylne szyby ... chyba, że ktoś lubi ukrop z przodu o.O
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo przestronne wnętrze. Zarówno z przodu jak i z tyłu. Mierzi tylko nudna do bólu tapicerka, która w dodatku szybko się brudzi.
3,0
Wyciszenie
Jak to w dieslu. Silnik słychać więc o rozmowie szeptem można zapomnieć. Do 150km\h rozmawia się jednak normalnie, choć z osobówką bym tego nie porównywał.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W normalnym użytkowaniu pali mi około 10-11. Mam jednak dosyć ciężką nogę więc nie spodziewałbym się lepszego wyniku. Przy załadowanym aucie (4os + 200 kg na pace ) na autostradzie, przy prędkości 150-160 wyszło nawet 13.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie żałuję ani jednej złotówki wydanej na to auto. Miało być prosto i niezawodnie i tak właśnie jest.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dramat. Miało być niezawodne a już po półtorej roku musiałem wymienić komplet żarówek z przodu. Toyota powinna się bardziej zastanowić nad jakością swoich produktów :P
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 D-4D 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Hilux VII Podwójna kabina