Przeniesienie napędu
: wiele frajdy a jednoczesnie lekcja pokory podczas prowadzenia pojazdu po nieodsniezanych czeskich drogach w gorach z wylaczonym 4x4
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
naprawde elastyczny
3,0
Skrzynia biegów
dosc nieprecyzyjna, dlugie skoki/prowadzenie lewarka, raczej nie nadaje sie do szybkiej zmiany przelozen
4,0
Układ jezdny
niezle jest jak na lekki tyl to jest dosc przewidywalny - zima daje niezla zabawe lub jak ktos nie czuje sie na silach /boi sie to zalacza 4x4
Komfort
3,0
Widoczność
z tylem jest probelm mam go zabudowanego a do tego wielki odbojnik/zderzak - przo juz lepiej ale tez raczej na czuja bardzoi
4,0
Ergonomia
pozytyw procz radia i polozenia lewarka zmiany biegow wraz z zaciagnietym recznym
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
pozytyw
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
super - double cab
4,0
Wyciszenie
przy common rail powinno byc ciszej ale ... to przeciez auto do pracy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 11 trasa 8.5 - mam nadzieje, ze z przejechanymi kilometrami jeszcze troszku spadnie
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie zero problemow
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie zero problemow
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D-4D 120KM 88kW
[l/100km]