Silnik
: NIE SPODZIEWAŁEM SIĘ TAKIEJ DYNAMIKI PO NIEZBYT WYSILONYM SILNIKU. TO NIE NAVARA, ALE MNIE WYSTARCZY.
5,0
Całokształt
TRAKTOR, ALE NIE ZAMIENIĘ NAWET NA MAYBACHA.
Wrażenia
4,0
Silnik
JEŚLI KTOŚ POWIE, ŻE 120KM TO ZA MAŁO DO TEGO AUTA, TO NIE WIE CO MÓWI. GDYBY NIE WRAŻLIWOŚĆ NA SŁABEJ JAKOŚCI PALIWO, BYŁOBY 5.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
TO NIE LIMUZYNA. NA ASFALCIE PODSKAKUJE NA POPRZECZNYCH NIERÓWNOŚCIACH. W TERENIE REWELACJA.
Komfort
5,0
Widoczność
JEŻELI KTOŚ ZABUDOWAŁ PAKĘ, TO JEGO PROBLEM.
4,0
Ergonomia
DO RADIA MOŻNA SIĘ PRZYZWYCZAIĆ. BRAKUJE REGULACJI KIEROWNICY W POZIOMIE.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
GŁOŚNO, ALE NIE SPODZIEWAŁEM SIĘ, ŻE BĘDZIE INACZEJ.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PALI NIEWIELE, A JEŻDŻĘ DYNAMICZNIE.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIC SIĘ NIE DZIEJE OPRÓCZ DZIWNEJ PRACY SILNIKA PO ZANIECZYSZCZENIU UKŁADU WTRYSKOWEGO (PODOBNO) SŁABEJ JAKOŚCI PALIWEM. PO DOLANIU SPECYFIKU TOYOTY PRZECHODZI.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
TYM BARDZIEJ NIC.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D-4D 120KM 88kW
[l/100km]