Zawieszenie
: troche tył nie dociązony ale żadne dziury na drodze nie straszne
5,0
Całokształt
Samochód jak najbardziej uniwersalny : do miasta : w teren :do ciągania przyczepy : na wyprawę :dla brygady pracowników: w najbogatszej wersji jako limuzyna
Wrażenia
4,0
Silnik
D4D coś jak niemiecki TDi
ale troche duża turbo dziura
za to przyjemny dzwiek
moc 120 km , nie wysilony za mocno więc
powinien być nie do zdarcia
5,0
Skrzynia biegów
troche za długa wajcha tak jak w samochodach
z przed kilku lat .ale daje to na plus bo zmienia sie biegi jak w ciezarówce tu raczej chodzi o solidność/niezawodnosc
5,0
Układ jezdny
duze balony żadna dziura nie straszna
po żwirówce śmiało można pomykać 80km/h
tył nie dociążony trochę buja ale można nakłaśc sporo
Komfort
5,0
Widoczność
wysoko, widoczność do przodu bardzo dobra
z tyłu narazie bez zabudowy jest ok
potem może byc trochę gorzej
5,0
Ergonomia
otwory na napoje w drzwiach powinny miescic litrowe butelki takie jak po coli
podłoga jest na tej samej wysokości co progi
bardzo łatwo się sprzata
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu trzy osoby się mieszczą sprzodu luzik
4,0
Wyciszenie
jak na samochód dostawczy jest w normie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D-4D 120KM 88kW
[l/100km]