Przeniesienie napędu
: mosty albo skrzynia to jakaś masakra a po terenie nie jeżdziłem bo mi było szkoda samochodu
Zawieszenie
: rdza i skrzypi jak jest sucho
1,0
Całokształt
kupiłem samochód do jazdy a od prawie dwóch miesięcy mam zastępcze nie życzę Wam tego
Wrażenia
4,0
Silnik
spalanie ok do 9 litra ale ja po terenie nie jeżdzę,
przy tej masie rewelacja
1,0
Skrzynia biegów
przy 50000 wysiadło sprzęgło wymienili na nowe brało w/g serwisu kątowo a teraz przy 70000 tylny most lub skrzynia lub znowu sprzęgło sam nie wiem co, oni też nie wiedzą, a mnie to nie interesuje nie chce się denerwować samochód na serwisie stoi 2 miesiące od 26 kwietnia dziś jest 22 czerwca nie wierzysz napisz 1nai1mad1@gmail.com
1,0
Układ jezdny
nie wiem może jak wyżej mają problem układem przeniesienia mosty satelity układy różnicowe interesujące jest to że podobno w nowych hilach jest montowany automat (ja lubię automaty)czyżby to wszystko jak domniemywam wskazywało na jakiś błąd konstrukcyjny przeniesienia napędów
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu super tył trzeba uważać przy cofaniu długa
5,0
Ergonomia
jesli o spalanie przy tej masie rewelacja
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
słaba klima może tylko w moim
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest ok
4,0
Wyciszenie
jest głośno taki trochę traktor ale to chciałem
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok
1,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze to spodziewałem się że z 500000 zrobię a przy 70000 jestem bez samochodu
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pas się nie wciąga, zardzewiała rama i wszelkie przytwierdzone do nie elementy rdza przechodzi na podwozie, nadbudowa oryginalna rdza no z tą rdzą to masakra a tylny most albo co innego to dłuższa opowieść
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dojechać do serwisu zawsze dałem rade
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D-4D 102KM 75kW
[l/100km]