Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting

Hydraulik, 5 lat temu
Silnik 3.0 D-4D PowerBoost 201KM 148kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 145 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting 3.0 D-4D PowerBoost 201KM 148kW 2013-2016 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bez zarzutu jest z czipem na 201 KM odejście niezłe.
4,0
Skrzynia biegów
automat, biegi późno wchodzą czwórka około 100 a piątka powyżej 130 - 140 . Zsynchronizowane pod woła a nie dla wyścigów dla nich to inne marki
4,0
Układ jezdny
trochę siły przy kierowaniu pomimo wspomagania
4,0
Karoseria
trochę rdzy widać pod spodem
Komfort
5,0
Widoczność
nie ma się do czego przyczepić
5,0
Ergonomia
ma jechać i gdy chcę włączyć wycieraczki czy CB lub radio nie szukam. A TV czy wideo to w domu. połączenie z telefonem odbieranie rozmów spoko.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa i wentyluje dobrze, usuwa zaparowania, jest garażowany pod wiatą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Autobus - nie obijam się ramionami z pasażerem obok, z tyłu zbyt pionowe oparcie siedzeń zmniejsza komfort.
4,0
Wyciszenie
tam gdzie mogłem dociszyłem matami z wełny - wojłoku
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10l/100 nie jest dużo
4,0
Stosunek jakość/cena
mógł by być trochę tańszy to samochód ciężarowy co by ni mówić.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jedna zapieczony cylinderek hamulca tylnego koła. inne to eksploatacyjne wymiany.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wystąpiły

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 D-4D PowerBoost 201KM 148kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting