Ocena kierowcy - Toyota Hilux VII Podwójna kabina Facelifting
CAT,
11 lat temu
Silnik 3.0 D-4D 171KM 126kW
Rok produkcji 2012
Przebieg:
12 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,62
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
: Przyjemna możliwość podróżowania na dalekie trasy, bez jakiegokolwiek zmęczenia. O walorach terenowych i innych nie ma sensu się rozpisywać, bo to oczywista oczywistość w tym modelu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: po wyjęciu kluczyka ze stacyjki NIE ZAPALA się światło sufitowe
Karoseria
: schowek nie ma podświetlania
Inne
: jaki głupek zdecydował, by kamerę cofania NIE umieścić na środku pojazdu
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest OK. Żadnych uwag do jego pracy.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo zrywa przy zmianie każdego biegu podczas jazdy na reduktorze. Posiada też wbudowany mechanizm hamowania silnikiem podczas zjazdów, ale rozgryźć go , kiedy zadziała a kiedy nie, to nie lada zadanie... Podczas zwykłej jazdy AUTOMAT jest OK.
5,0
Układ jezdny
Auto zwrotne i łatwe w prowadzeniu. Jedyna MEGA WADA, to fabryczne opony Bridgestone H/T - ta firma to jakieś kompletne NIEPOROZUMIENIE w przypadku dostarczania opon, do tego typu pojazdu!
Komfort
5,0
Widoczność
Tym bardziej jest świetna, że dobrą robotę robi wbudowana fabrycznie kamera cofania. Czemu producent nie umiejscowił jej na środku i nie widać prawego rogu pojazdu??? To wie tylko konstruktor...
5,0
Ergonomia
nawet na dłuuuuuugich trasach nie czuje się żadnego zmęczenia. autem jeździ się jak osobówką, a wiem co mówię, bo B6 też mam.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu opinia jest dwuznaczna :-((((
Ocena za tę kategorię przednich siedzeń - doskonała. Ocena za ogrzewanie drugiego rzędu - NIEDOSTATECZNA lub wręcz naganna. Będzie to jeden z punktów wizyty w serwisie...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pierwszy rząd siedzeń - idealnie. Drugi, jak na taki samochód super.
5,0
Wyciszenie
Ktoś powie, że to traktor. Nic bardziej mylnego! Jeśli nie ciśniesz na wysokich obrotach, przy przeciętnej prędkości nie słyszysz silnika, przy cichej muzyce. Naduszenie gazu zmienia tę sielankę, ale to w końcu 3L i ponad 170km
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy za granicą potrafią być w niektórych przypadkach nawet 90% tańsze, ale nie tylko część. Generalnie jak na swoje parametry, wyposażenie i przeznaczenie, uważam że jest rewelacja. Spalanie dotyczy docieranego dopiero silnika na pierwszych płynach ustrojowych
5,0
Stosunek jakość/cena
Pod warunkiem, że jesteś dobrym negocjatorem. W przeciwnym razie diler nie jest skory do jakichkolwiek fajnych rabatów....
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Można się czepiać wielu drobiazgów, które producenta NIC lub prawie NIC by nie kosztowały, a podczas codziennej eksploatacji bywają MEGA uciążliwe. Wszyscy to stosują ale nie Toyota i tu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie licząc totalnie gównianych opon fabrycznych, co można nazwać usterką globalną producenta, pojazd jest niezawodny
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 D-4D 171KM 126kW
[l/100km]