Inne
: Jakość, wytrzymałość, trwałość, w stosunku do obecnych produktów Toyoty naprawdę dzieli ja przepaść
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: przód na wachaczach, wolał bym pióra
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
wołowaty, dość głośny, ekonomiczny, bezawaryjny...bezawaryjny...bezawaryjny (dot.2.4D)
3,0
Skrzynia biegów
troche trzeba powiosłować, naprawdę dobry reduktor
3,0
Układ jezdny
buja jak na łodzi, ale szczególnie na wyższym profilu ogumienia, nie wiem co to dziury, tył lubi podskoczyć, przeskoczyć trochę w prawo lub w lewo, trochę trzeba uważać, szczególnie na mokrym , świetnie jeżdzi się na oponach BF(AT).W terenie troche brakuje pełnej blokady chociał tylnego mostu(LSD trochę w błocie zawodzi). Ale za to jest napęd trwały.
wydajna dmuchawa, b.dobre wydajne ogrzewanie, brak klimy...trochę doskwiera
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 195cm, z przodu naprawdę b.przestronie, przyzwoite długe siedziska, dość mocno oddalona przednia szyba, i mało rozbydowana deska rozdzielcz, aż szkoda że nie można dać 6 w porównaniu do 7.generacji to jest to wręcz salon!!!, z tyłu miejsca...dobrze że są(1/5kabina)
3,0
Wyciszenie
jak na traktor to nie jest źle, jak na samochód to bez rewelki, ale daje radę tak do 100 spoko
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie jest super ekonomiczny na szosie, ale w lekkim, średnim terenie potrafi zaskoczyć pozytymnie, części raczej drogie, lub nawet b.drogie i mało dostępne, lepiej omijać ASO, tylko że poza mało kto się zna, największy problem
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D 75KM 55kW
[l/100km]