Auto to jest chyba najlepszym i najbardziej niezawodnym znanym mi "roboczym wołem" do użytku w terenie. Trwałość i niezawodność jednostki napędowej i układu zawieszenia o jakiej projektanci innych firm mogą jedynie pomarzyć (nissan). Polecam uwadze wszystkim farmerom :)
Wrażenia
4,0
Silnik
82 KM - zdecydowanie zbyt mało do dynamicznej jazdy. Turla się to ale zawsze niezawodnie. W terenie reduktor pozwala przejechać dosłownie wszystko. Podróż na szosie z prędkościami 110-120 nie sprawia kłopotów. Elastyczność bardzo duża sinik : "ciągnie" od 1400 rpm do końca.
5,0
Skrzynia biegów
Wzorowo - nic dodać.
4,0
Układ jezdny
Z racji wysokości auto niezbyt stabilne przy wchodzeniu w zakręty z dużą prędością. Poza tym ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra w każdym kierunku.
3,0
Ergonomia
Żadnych luksusów ale wszystko jest pod ręką. Niezbyt wygodne fotele.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dmucha, że mało głowy nie urwie. Bardzo skuteczne ogrzewanie nawet podczas ekstremalnych mrozów.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca w środku. Najsłabszy puntkt w klasyfikacji.
3,0
Wyciszenie
Podróż z prędkością 120 km/h jest męcząca - slinik pracuje głośno. Do 2500 rpm silnik słabo slychać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeciętnie 50% miasto, 50% trasa - ok 11l/100km zimą.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niestety auto nie było tanie. Ale warte wydanych pieniędzy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
To jest chyba najmocniejsza strona tego auta zaraz po silniku. Nie zaniedbując podstawowych czynności eksploatacyjnych po prosu nię nie psuje.