Silnik
: Mało pali jak na tę pojemnośc, 400000 nawinięte a jedzie jak nowy, pali na kopa, trzeba tylko dbać o wymianę ekspolatacyjnych rzeczy (filtry, oleje itp).
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Niby wysoko zawieszony, ale trzeba uważać, bo przy zbyt szybkim pokonywaniu przeszkód sworznie z przodu szybko będą do wymiany
Układ elektryczny
: Wymieniłem rozrząd przy 393 000 a przy 400000 włączyła się kontrolka rorządu i nie da się jej wyłączyć :-)
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
To nie wyścigówka, ale daje radę. W mieście spoko, bardzo elastyczny (na "czwórce" ciągnie od 40 do 110). Na mokrej nawieżchni trzeba uważać przy starcie, bo jak się za mocno da w palnik, to tył lubi wyprzedać przód :-)
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą ok, nic nie haczy, nie chrobocze.
4,0
Układ jezdny
Jedzie tam, gdzie mu się każe, co więcej powiedzieć... Aha! Wyjątkowo mały promień skrętu. Tam gdzie inni zawracają "na 3", ten mieści się na raz.
Komfort
5,0
Widoczność
Dwumiejscowa kabina, siedzi się dosyć wysoko, więc widać sporo. Tył pojazdu widać doskonale.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką oprócz ręcznego, który japońce postawiły schować pod kierownicę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mała kabina , więc szybko się nagrzewa i łatwo ją przewietrzyć. Niestety w lato dokucza trochę brak klimy...
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dużo nie ma, ale pozycja za kierownicą jest wygodna.
2,0
Wyciszenie
Powyżej 60 robi się głośno. Najbardziej przeszkadza brak wyciszenia silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali w granicach rozsądku, naprawy w tym aucie to rzadkość. Jeżeli chcemy naprawiać Toyotę w ASO, to trzeba się przygotować na ceny części jak do japońca, czyli tanio nie jest.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic nigdy się nie zepsuło i nie słyszałem, żeby komukolwiek coś w tym aucie padło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Patrz wyżej.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.4 TD 97KM 71kW
[l/100km]