Szukaj

Lista ocen Toyota Highlander III 2.5 248KM 182kW od 2020 (21)

Pokaż filtry
2,3
~Marek
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Przejechałem tym autem 95000 km i podzielę się moimi spostrzeżeniami - niby fajne, niby oszczędne, niby bezusterkowe (ha ha ha), mające sporo plusów ale minusy przeważają i drugi raz tego auta nie kupie! O nie...
4,8
~Andrzej
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Przed decyzją o zakupie auta testowałem kilka aut. Szukałem dużego i wygodnego auta do jazdy zarówno po mieście jak i w długich trasach (rocznie wypada mi około 10 jazd na dystansie nieco ponad 1 tys km). Ostatecznie wybór padł na Highlandera Executive z uwagi na dużo pozytywnych opinii amerykańskich użytkowników i moje jazdy próbne tym autem. Auto odebrane w lipcu 2021. Jestem zadowolony ze swojej decyzji choć auto ma kilka drobnych (czasem...
4,3
~K.Truchlewski
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Bardzo przyjemnie jeżdżące auto. Doskonałe na długie podróże, wycieczki, biwaki etc... Wielkie, dające poczucie bezpieczeńtwa i przyjemność z jazdy, w końcu jesteśmy niemal najwięksi na drodze. Parę wkurzających wad, ale całokszałt bardzo pozytywny.
5,0
~Daniello
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Posiadam wersję Prestige z pakietem TECH. Posiada trochę mniej bajerów jak w wersji Executive. Po kilku dniach jazdy okazało się, że w kabinie coś świszczy, gwiżdże. Ten gwizd był o tyle denerwujący, że pojawiał się od prędkości 60 km/h do prędkości 90 km/h i był ciągły. Coś jakby czajnik z gwizdkiem na gazie. Strasznie irytująca sprawa. Okazało się, że problem ten jest banalny bo trzeba wymienić środkową uszczelkę pod klapą maski. Znalazłem...
4,2
~Bigi
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Po 5 miesiącach użytkowania i przejechaniu ponad 22 tys. km mogę obiektywnie powiedzieć już o samochodzie coś więcej. Najpierw plusy: samochód sprawdza się jako wycieczkowiec i do pracy. Jeżdżę czasami w lekkim terenie i po drogach gruntowych i nie ma problemu z trakcją. Jako samochód wycieczkowy same plusy. Wyjazd na wakacje z bagażami po dach i spokoje. Przeloty autostradami 130-140 km/h dało średnio 7,2 l. Szacun. Pomimo gabarytów jeździ...
4,2
~Bigi
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Po 5 miesiącach użytkowania i przejechaniu ponad 22 tys. km mogę obiektywnie powiedzieć już o samochodzie coś więcej. Najpierw plusy: samochód sprawdza się jako wycieczkowiec i do pracy. Jeżdżę czasami w lekkim terenie i po drogach gruntowych i nie ma problemu z trakcją. Jako samochód wycieczkowy same plusy. Wyjazd na wakacje z bagażami po dach i spokoje. Przeloty autostradami 130-140 km/h dało średnio 7,2 l. Szacun. Pomimo gabarytów jeździ...
4,9
~Sławomir
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Mam w wersji executive - generalnie super auto ale są minimalne minusy: - brak podparcia podudzia przy siedzeniach z przodu, a siedziska są trochę jednak krótkie - silnik mógłby być odrobinę mocniejszy choć z 30-50 KM - bardzo delikatny lakier - mam silver - słaba jakość uszczelek w drzwiach i ich spasowania - jak dla mnie trochę słabe hamulce - bez sensu blokują się samoczynnie drzwi od środka - nie wiem czemu ale w wersji... (Bezawaryjność (poważne usterki))
4,9
~Bigi
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
To auto ma najlepszy stosunek wielkości/jakości do ceny. Mam wersje Executive+ pakiet transport. Wersja optymalna. To samo auto u konkurencji np. z 4 zerami kosztowałoby min. 100 tys drożej
3,6
~Przemek
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Samochód bardzo wygodny, dręczony ciągłymi usterkami. 3x wymieniane tarcze hamulcowe- każde gwałtowniejsze hamowanie kończy się mocnym biciem kierownicy. Mocno trzeszcząca konsola centralna- rozbierana już 4x (po ok. 3000km znowu to samo). Ostatnio wymieniane mcphersony- stuki przy skręcie. Samochód więcej czasu spędza w serwisie niż na drodze!!!
Dziennik kosztów dla Toyota Highlander III 2.5 248KM 182kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
6,1
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Marcin
Toyota Highlander III
SUV Hybrid 2.5 248KM 182kW
Świetne auto w trasę. Rozsądne spalanie oraz zaskakująco skoczny silnik. Z minusów - ładowanie niektórych telefonów może nie działać (za mała moc wbudowanej ładowarki) ale wystarczy zakupić zewnętrzny hub USB i wszystko śmiga stabilnie. Jeśli macie wariant z progami - koniecznie zainstalujcie chlapacze na przedzie.
Toyota Highlander III