Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Highlander III

Marek, 25 dni temu
Silnik 2.5 248KM 182kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 95 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Highlander III 2.5 248KM 182kW od 2020 - Oceń swoje auto
2,29
46% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Przestrzeń i widoczność
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Mcphersony wymiana
Układ hamulcowy : To KATASTROFA!
Karoseria : Ciągłe stuki, trzaski w kabinie plus brak wyciszenia powoduje, że radia nie posłuchasz...
2,0
Całokształt
Przejechałem tym autem 95000 km i podzielę się moimi spostrzeżeniami - niby fajne, niby oszczędne, niby bezusterkowe (ha ha ha), mające sporo plusów ale minusy przeważają i drugi raz tego auta nie kupie! O nie...
Wrażenia
2,0
Silnik
Nie jestem Kubicą, ale silnik nie radzi sobie z masą pojazdu i jest za słaby. Auto waży 2 tony, a jak jadę z całą rodziną i załadowany bagaże... jest słabo. Na autostradzie jak nie ma potrzeby wyprzedać jest - powiedzmy - nieźle. Ale w górach, na dwukierunkowych drogach wyprzedzanie jest KOSZMAREM!!! Radzę dobrze obliczać czas potrzebny do wyprzedzania, raz się pomyliłem i było nie bezpiecznie. Podkreślam, jeżdżę bardzo ostrożnie - 700 tys km bez wypadku i stłuczki. Silnik nie daje rady.
4,0
Skrzynia biegów
... na autostradzie ok, na zwykłych szosach - no średnio, ale mimo to daję 4 pkt.
2,0
Układ jezdny
Bardzo miękki, lubię komfort, ale tu jest chyba spora przesada, zwłaszcza przy większych prędkościach powyżej 130km/h. Niestety miałem poważna awarię, wymiana McPhersonów - głośne stuki po 28 tys. km !!! Chyba nie taka jakość chce zapewniać Toyota, a, ważna kwestia - nie jeżdżę w terenie, tylko szosy i autostrada. Czyli nie rozwaliłem zawieszenia na jakichś dołach :)
1,0
Karoseria
Jest źle - nie patrz na lakier bo go porysujesz, ptak narobił na dach, auto stało trzy dni - WYPALIŁO PLAMĘ!!!! PUCOWAŁEM WOSKIEM - PLAMA ZOSTAŁA, LEKKO ODBARWIONAY LAKIER!!!! Widać pod słońce - serwis umywa ręce - to moja wina, nie umyłem!!! Jak stoisz na zewnątrz tym autem - nakrywaj go folia, bo ptak Ci nas...a i po lakierze. Ciągle słyszę różne stuki, trzaski w kabinie - to uciążliwe, mam wrażenie i pewność, że spasowanie jest .. bardzo słabe i tak dyplomatycznie :(
Komfort
5,0
Widoczność
Tu pochwały - kamery 360 bardzo dobrze działają, ogólnie widoczność jest dobra - 5 pkt.
2,0
Ergonomia
Bardzo krótkie fotele, chyba po Japońców, nie są zbyt wygodne, brak regulacji długości siedziska (!!!) w aucie z taka cenę?
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Były problemy - wymiana silnika nadmuchu, na automacie albo nie grzał albo grzał aż było za gorąco. Ciekawe - najgorzej było przy zmianie z 21 st na 22 st lub odwrotnie. Coś tam poprawili, ale ... nie powinno się to zdarzyć.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Też pochwała, miejsca jest pod dostatkiem.
1,0
Wyciszenie
TO DYSKWALIFIKUJE HIGHLANDERA!!!! KATASTROFA POWYŻEJ 130 KM/H. Nie rozumiem, jak za 260 tys. zł można oferować tak głośny samochód!!! To chyba kpina!!! 150 km/h załatwia wszystko - nie musisz mieć super audio, i tak słyszysz wszechogarniający szum i hałas z zewnątrz! Jechaliśmy do Dortmundu, dzieci po 3 h mówią, że jest bardzo głośno i to im przeszkadza, a jechałem 152 km/h. Toyota - obudź się i popraw to!!!
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem, wszelkie naprawy miałem na gwarancji i nic nie płaciłem. A było jednak tych napraw sporo... Zapytałem ostatnio w serwisie ile bym zapłacił za te naprawy gdybym nie miał gwarancji. Oczywiście nie podają takich danych, ale mam tam "znajomego" który to wszystko podliczył :) SIEDZISZ? NIE, TO USIĄDZ - między 60.000 zł a 70.000 zł !!! Nie, dobrze czytasz, to nie pomyłka - ponad 60 k zł !!!!!!!!!!!!!
2,0
Stosunek jakość/cena
Zdecyduj sam - ilość usterek, awarii vs 265 tys zł. Ja na pewno drugi raz go nie kupię.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No to lecimy - awaria regulacji siedzenia pasażera, regulacja drzwi pasażera z tyłu - były nierówne szpary, stuki BARDZO głośne w konsoli przedniej i naprawa cztery dni, awaria regulacji położenia kierownicy, awaria zamka klapy bagażnika. Teraz trzeszczy coś w fotelu kierowcy zwłaszcza na nierównościach na drodze, serwis jeszcze nie wie co z tym zrobić.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
FATALNE HAMULCE - wymieniono 2x tarcze, ale i tak drży kierownica przy mocniejszym hamowaniu, podobna tak ma być ha ha ha! Czyli jedziesz, ale nie wiesz jak zadziałają hamulce ...

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 248KM 182kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Highlander III