To auto ma najlepszy stosunek wielkości/jakości do ceny. Mam wersje Executive+ pakiet transport. Wersja optymalna. To samo auto u konkurencji np. z 4 zerami kosztowałoby min. 100 tys drożej
Wrażenia
5,0
Silnik
Kończąc 40 zmieniłem styl jazdy. Moc i dynamika jest wystarczająca.
5,0
Skrzynia biegów
Trochę bałem się tej skrzyni ale proste pytanie. Jak często jeździmy zerojedynkowo.
4,0
Układ jezdny
Komfort prawie jak w pneumatyce. Mistrzem zakrętów nie jest
5,0
Karoseria
Brak uwag
Komfort
5,0
Widoczność
Jak dla mnie bardzo dobrze
4,0
Ergonomia
Mam cztery uwagi. Podłokietnik na drzwiach kierowcy pod lewy łokieć powinien być z 2-3 cm wyżej. Zajęcie wygodnej pozycji zajęło mi chyba z dwa tygodnie. Podobnie miałem w RAV4. Siedzisko kierowcy mogło by być trochę dłuższe. Komputer za szybko pokazuje niski zasięg. Przy 18 km zatankowałem raptem 50 litrów benzyny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi dobrze. Nie jeździłem w zimę wiec nie wypowiadam się o ogrzewaniu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj nie ma się do czego przyczepić. Porównywałem z Sorento i jest naprawdę przestronniejszym samochodem
5,0
Wyciszenie
Jadąc 150-170 jest ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dla mnie ok. Spalanie od 6 do 10 przy tych gabarytach jest naprawdę miłym zaskoczeniem
5,0
Stosunek jakość/cena
Trudno wskazać bezpośredniego rywala ale uważam że płacąc za samochód tej wielkości i wyposażeniu niecałe 260 tys z pakietem transport i z oponami zimowymi na 20 cal felgach jest naprawdę dobrze
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Miałem kiedyś RAV4 i nie było żadnych usterek. Liczę na powtórkę
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 248KM 182kW
[l/100km]