Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Highlander II

deepster, 7 lat temu
Silnik 3.3 Hybrid V6 24V 212KM 156kW
Rok produkcji 2011
Przebieg: 139 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Highlander II 3.3 Hybrid V6 24V 212KM 156kW 2007-2013 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : dynamika, komfort i zużycie paliwa
5,0
Całokształt
3,5litra hybryda = 280KM, super auto - waga 2,2 tony średnie zużycie paliwa 9 litrów, napęd na 4 koła, przyspieszenie do setki 7 sekund, rewelacyjne przyspieszenie z każdej prędkości, bardzo komfortowy, ale przez to trochę "pływa"
Wrażenia
5,0
Silnik
bezobsługowe, pancerne dzieło sztuki
5,0
Skrzynia biegów
nawet nie wiesz że coś takiego jest - jak w elektrycznym przód/tył
4,0
Układ jezdny
byłoby doskonale gdyby przy większej prędkości lepiej trzymał kierunek, ale to pewnie efekt postawienia na komfort
Komfort
5,0
Widoczność
no właśnie, auto płynie, i ma świetnie wyciszone zawieszenie
5,0
Ergonomia
auto przemyślane w każdym miejscu, wszystko masz pod ręką, świetna widoczność dookoła, lubię się czepiać, ale tutaj jest ciężko coś znaleźć
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawet o tym nie myślisz, czyli działa tak jak powinna
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu nie można już lepiej, z tyłu jest prawie jak w dużych amerykańskich vanach, siedzi się relatywnie nisko jak na suva, ale płaskaczy widzisz z góry
5,0
Wyciszenie
od strony silnika i kół świetnie przy każdej prędkości, od strony powietrza to powyżej 140 kształty robią swoje i zaczyna być je (powietrze) słychać, ale ciągle lepiej niż w przeciętnych autach klasy średniej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w swojej klasie pierwsze miejsce (zużycie paliwa poniżej 10 litrów, zero usterek, brak kosztownych akcesoriów, np. turbo, dwumasa, rozrząd, itd.) ale ponieważ jest jeszcze prius to nie jest doskonale, po mieście można spokojnie zmieścić się w 9 litrach, na trasie przy spokojnej jeździe również, przy jeździe na emeryta nawet koło 7 litrów, ale na na autostradzie żeby zmieścić się w 10 lepiej nie przekraczać 120-130, przy jeździe na maksa myślę że da się zrobić 15 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
auto ciężko kupić w dobrej cenie, bo jest ich mało na rynku, to jedyna prawdziwa hybryda 7 osobowa, ja na swoją "polowałem" pół roku
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to moja druga toyota i zaczynam wierzyć że się po prostu nie psują, w autach tych nie ma francuskiej finezji, ale brak improwizacji powoduje, że to co jest zamontowane było tysiąc razy sprawdzone i dlatego się nie psuje,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dokładnie tak jak wyżej

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.3 Hybrid V6 24V 212KM 156kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Highlander II