Układ elektryczny
: hybryda - całkiem fajny wynalazek
5,0
Całokształt
uważam że wybór był na prawdę trafny
Wrażenia
5,0
Silnik
Cisza w środku, choć jak się mocno wciśnie pedał gazu to słychać miły pomruk silnika
5,0
Skrzynia biegów
układ CVT - czyli brak biegów....
4,0
Układ jezdny
Duży promień skrętu. Poza tym ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wysoko, wszystko widać. Inni użytkownicy drogi czują respekt :) Podczas cofania jest kamera. Czego chcieć więcej.
5,0
Ergonomia
Choć nie udało mi się uzyskać danych producenta, to i tak uważam, że na auto ważące ponad 2 tony spalanie na poziomie 10,2l/100km na przeszło 10000km jest do przyjęcia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima 3 strefowa, podgrzewane fotele, czego chcieć więcej...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca dla kierowcy, 4 kapitańskie fotele, mozliwość przewiezienia do 7 osób...
5,0
Wyciszenie
idealne szczególnie jak sie stoi w korku a jazda odbywa się na elektryce...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
puki co nic się nie zepsuło, jedynie przeglądy
spalanie na przeszło 10000km na poziomie 10,2l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
póki co nic się nie zepsuło
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak jakichkolwiek zastrzeżeń
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.3 Hybrid V6 24V 212KM 156kW
[l/100km]