Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Highlander II

Konrad, 15 lat temu
Silnik 3.3 Hybrid V6 24V 212KM 156kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Highlander II 3.3 Hybrid V6 24V 212KM 156kW 2007-2013 - Oceń swoje auto
4,92
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Skrzynia biegów ECTV jest rewalacyjna!
5,0
Całokształt
Rewelacja. Jak ktoś szuka dużej bryki na co najmniej 5 osób z pełnym bagażem z luksusowym wyposażeniem to polecam. Tak jak mówiłem wcześniej to tak naprawdę jest Lexus a nie Toyota! Toyota w USA to nie to co Toyota w Europie!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik idealnie dobrany do nadwozia. Samochód przyspiesza jak sportowy (7,6s do setki)a waga przekracza 2 tony. Jeśli chodzi o elastyczność to nie ma problemu z brakiem mocy przy większych prędkościach. Powyżej 160 na godzinę jest jeszcze sporo mocy w rezerwie czego niestety nie ma np w Land Cruiserze.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ECTV tylko w hybrydzie jest rewelacyjna. Bezstopniowa. Nie można wyczuć momentu zmiany biegów. Ciekawe wrażenie dla osób mających do czynienia z typowymi automatami.
5,0
Układ jezdny
Rewelacja. Sporo systemów bezpieczeństwa z kontrolą trakcji, oczywiście ABS, EBD, HA, BA które naprawdę jest niesamowite i na naszych drogach bardzo się przydaje podczas awaryjnego hamowania!
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra. Siedzi się wysoko. Szyby są duże jedynie widoczność podczas cofania/parkowania jest ograniczona ponieważ pojazd jest wysoki, dlatego kamera cofania naprawdę się przydaje.
5,0
Ergonomia
Samochód należy do klasy średniej wielkości SUV a dla porównania powiem że RAV 4 to w USA to klasa mała. Wielkość samochodu jest porównywalna z Land Cruiserem 120.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic dodać nic ująć. Pełen klimatronik, Osobny pulpit sterowania dla 2 i 3 rzędu siedzeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Znacznie więcej niż w Lexusie RX i Land Cruiserze 120. Mnóstwo miejsca dla osób powyżej 190cm wzrostu z przodu jak i na drugim rzędzie siedzeń. Mniej na trzecim ale to zrozumiałe bo one są przewidziane dla dzieci.
5,0
Wyciszenie
Rewelacja. To jest Lexus a nie Toyota więc nie dajcie się zmylić znaczkiem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 8L/100km choć nawet miałem 7,6. Trasa to 9,4L/100km przy normalnej jeździe czyli powyżej 140. Średnio 9 na setkę więc jak na tą klasę rewelacja.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma co porównywać. Za 180 tyś w Polsce nic nie kupimy w podobnej klasie a tym bardziej nowego z takim wyposażeniem nie wspominając już o tak niskim zużyciu paliwa. Dobrze wyposażony Lexus RX to minimum 230 tyś a tych dwóch samochodów nie można nawet porównywać bo Highlander to dużo więcej niż RX. Higladner to coś w stylu Toyoty Land Cruiser V8 tylko o mniejszych możliwościach terenowych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak dotąd żadnych problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak dotąd żadnych problemów

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.3 Hybrid V6 24V 212KM 156kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Highlander II