Elastyczny, silny, chętnie i żywo reagujący na pedał gazu. VVT-i czyni zeń bardzo żwawego i chętnego do pracy. Mocny, bez problemów gwarantuje prędkość podróżną rzędu 170 km na godzinę w długich trasach. Przy tym cichy i bardzo kulturalny.
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacyjny 5 biegowy automat. Przy 180 km/h 3,7 tys. obrotów :)
4,0
Układ jezdny
Miękki i nie tak precyzyjny jak w europejskich autach. Za to komfortowy nie tylko na autostradzie ale i na drogach gruntowych, terenowych.
Na ostrych zakrętach kiepskich dróg - masakra :),
buja jak wielbłąd.
Ale to nie auto na wyścigi po serpentynach :).
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, także dla 2 i 3 rzędu siedzeń.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacyjna.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuje. Auto bezwypadkowe. Niezawodność amerykańskiej Toyoty procentuje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie psuje. Auto bezwypadkowe. Niezawodność amerykańskiej Toyoty procentuje. Od przeglądu do przeglądu żadnych niespodzianek.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 V6 270KM 199kW
[l/100km]