Polecam dla każdego pasjonata busów który chce spokojnie jeździć po mieście i na trasach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Rewelacja jeżeli chodzi o przyśpieszanie na polskich drogach. Silnik dynamiczny i na 3 biegu potrafi jechać 90km/h (jak ktoś umie je rozbujać). Turbina włącza się od 2tyś obrotów, generalnie dopiero po 2 tyś jest czym jechać. Nie jest źle ale japońcy mogli zrobić oszczędniejszy samochód.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracuje dobrze, przełożenia długie. Jedynym mankamentem skrzyni jest to iż aby wrzucić wsteczny trzeba najpierw włączyć jedynkę (Inaczej zgrzyta)
5,0
Układ jezdny
Wspomaganie idealne. Na polnych drogach nieumiejętny kierowca zabuksuje kołami aby ruszyć.
Komfort
5,0
Widoczność
Wcale nie widać przez przednią szybę maski, ale idzie się przyzwyczaić. Bardzo przyjemnie jeździ się nim w ruchu miejskim. Lusterka są nie największe ale zawsze wszystko w nich widać.
5,0
Ergonomia
Nic się nie psuje ani nic nie stuka i nie piszczy. Design zewnętrzy pasuje chodź nie można od tego auta wymagać bóg wie czego. Ale w środku mogą denerwować suwaki, chodź pracują precyzyjnie,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nic dodać nic ując, auto ciepłe zimą a latem chłodne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pełno miejsca na nogi i wszystko w zasięgu ręki. Do dyspozycji mam nawet regulacje kierownicy.
4,0
Wyciszenie
Od 120km/h robi się jak na stadionie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobre egzemplaze są drogie od 20 tyś w górę
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjny. Na 90 tyś km wymieniam opony, rozdząd i olej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 D-4D 102KM 75kW
[l/100km]