Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota GT86 Coupe

trav3rs, 9 lat temu
Silnik 2.0 Boxer 200KM 147kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota GT86 Coupe 2.0 Boxer 200KM 147kW od 2012 - Oceń swoje auto
5,00
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wszystko w tym samochodzie zaskakuje pozytywnie. Zaczynając od pozycji za kierownicą, przez silnik, napęd na tylną oś, rozkład masy, a kończąc na walorach estetycznych. Wystarczy się przejechać, aby przekonać się, że Toyota GT86 to fabryka emocji. I co najważniejsze - w czasie jazdy zawsze będziecie uśmiechnięci.
5,0
Całokształt
Toyota GT86 w wersji Acitve. Surowa, dynamiczna, niepowtarzalna. To jeden z tych samochodów, które mają w sobie to "coś".
Wrażenia
5,0
Silnik
Boxer 200KM. Fajnie się zbiera i świetnie brzmi. W tak lekkiej konstrukcji mocy spokojnie wystarczy do dynamicznej jazdy. Lubi wysokie obroty, błyskawicznie reaguje na gaz. Świetny silnik w świetnym aucie.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów doskonale oddaje charakter sportowego coupe. Droga między kolejnymi przełożeniami jest bardzo krótka, a biegi wchodzą z wyczuwalnym oporem. Zmiana biegów to czysta przyjemność.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest twarde, auto klei się do drogi. Układ kierowniczy jest komunikatywny i zachęca do szybkiego pokonywania kolejnych zakrętów. Toyotę łatwo jednak wyprowadzić z równowagi, co daje wiele okazji do polatania bokiem. Masa radochy!
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na rasowe sportowe coupe przystało - siedzimy bardzo nisko. Mimo wszystko widoczność z wnętrza samochodu jest bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Pozycja za kierownicą to coś za co pokochamy GT86. Kierownica jest prosta, niewielka i doskonale leży w dłoniach. Nie znajdziemy na niej żadnych przycisków. Dźwignia zmiany biegów jest położona w idealnym miejscu, do którego od razu sięgamy intuicyjnie. Pozostałe elementy też są w zasięgu ręki. Wnętrze jest proste, surowe i skrojone na miarę kierowcy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Manualna klimatyzacja jednostrefowa. Oldschoolowe pokrętła, łatwe sterowanie. Sprawdza się - więc jest idealnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer z przodu mają komfortowe warunki podróży. Genialne sportowe fotele świetnie trzymają w zakrętach i są bardzo wygodne. Jest sporo miejsca, a ilość schowków jest wystarczająca. Z kolei tylna kanapa to de facto półka na bagaże. Ale niech tak zostanie. To nie jest auto rodzinne, chociaż ma teoretyczne 4 miejsca.
5,0
Wyciszenie
To auto sportowe, a po zmianie tłumika i wydechów na Remusa jest to głośne auto sportowe. I tak ma być.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na tą chwilę jedyne koszty to paliwo, przeglądy i części eksploatacyjne. Spalanie nie jest wysokie jak na auto tej klasy więc jest dobrze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Toyota jest bezkonkurencyjna. Nie ma drugiego auta, które dostarcza tyle emocji i bodźców słuchowo-wzrokowych jak GT86 za takie pieniądze. Owszem, w wersji Active nie ma elektronicznych bajerów, czujnika deszczu, automatycznych świateł do jazdy dziennej - ba - nie ma nawet radia. Ale to co oferuje ten zadziorny Japończyk jest warte każdej wydanej złotówki.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
900 km przebiegu i wszystko gra.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych problemów.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Boxer 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota GT86 Coupe