Jazda z bananem. W pierwszych km nie mogłem uwierzyć że takie samochody się produkuje. MAX radości i frajdy z jazdy. Można jeździć i jeździć do suchego baku i stacja i znowu zabawa. Wymaga czujności od kierowcy - wymusza doskonalenie jazdy, świadomości co dzieje się z autem na drodze i respektu oraz pokory.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik super się wkręca na wysokie obroty. Zaczyna życie dopiero powyżej 4 tyś. Rano gdy wsiadam do auta i naciskam guzik to powracam do życia i to jego zasługa. Przejechałem dopiero 4tyś km. i trudno mi jeszcze opanować emocje w czasie jazdy - nie da się jeździć grzecznie. Osiagi może nie są powalające ale dzięki temu autu wiem że nie o to chodzi. Chodzi o sposób przyspieszania - zabawa jest wtedy kiedy auto przyspiesza a potem trzeba znowu przyhamować żeby znów poczuć przyspieszanie itd.
5,0
Skrzynia biegów
Przełożenia bardzo krótkie - sportowe. lewarek też krótki. Sprzyja szybkiej zmianie biegów. Chodzi trochę ciężko i bardzo wyczuwalnie. Super pasuje do całej reszty.
5,0
Układ jezdny
Auto twarde - jak na cywilne nawet bardzo twarde. Trzeba się przyzwyczaić. Nerwowe. Czuje się każdy detal i niuans drogi i zakrętu. Bardzo wyczuwalne uślizgi. Poprzez zawieszenie czujesz się integralna częścią samochodu. Trzeba się na nowo uczyć jeździć i po pewnym czasie nabrać respektu do tylnego napędu w tym wydaniu. I nie ma znaczenia czy jest śnieg, deszcz czy masz suchy asfalt zabawa jest w każdych warunkach to tylko kwestia prawej nogi. Ubywanie paliwa to nie tylko zbliżające się tankowanie, ale także świadomość zmiamy stosunku rozkładu masy samochodu - co ma kolosalne znaczenie w prowadzeniu. To są rzeczy o których przeciętny kierowca w przeciętnym samochodzie wcale nie wie. To auto wymaga czegoś więcej od właściciela - przede wszystkim większej świadomości jazdy.
Komfort
3,0
Widoczność
nie istotna cecha.
4,0
Ergonomia
nie istotna cecha
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie istotna cecha
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeń dla kierowcy i pasażera jest ok. Miejsca z tyło to fikcja - istnieją tylko na papierze.
3,0
Wyciszenie
To auto nie ma być wyciszone i takie jest. Słychać wszystko co ma być słychać - silnik daje mocno o sobie znać bo jest tu przecież najważniejszy. I tak ma być.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomia to nie najważniejsza cecha tego auta. Ale jest ok. Trudno utrzymać parametry fabryczne - bo trudno tym autem jeździć ekonomicznie. W każdym bać rasie mnie się to nie udaje. 8,5 do 11 l/100km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
samochód nowy od 0 do 4000km wszystko ok
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
samochód nowy od 0 do 4000km wszystko ok
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Boxer 200KM 147kW
[l/100km]