Inne
: Zachowanie sie pojazdu w terenie. Jest rewelacyjne.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Widocznosc / Brak szyberdachu
Inne
: Zuzycie paliwa
Silnik
: Brak alternatywnych jednostek napedowych
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Brak jest jednak innych, bardziej zaawansowanych technologicznie i mniejszych jednostek Toyoty z wieksza moca.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
1,0
Widoczność
Model prosi sie wrecz o szyberdach, ktory nie jest niestety dostepny hako opcja fabryczna, co jest dla niektorych potencjalnych nabywcow bledem nie do wybaczenia. Boczne tylnie okna nie tylko, ze sie nie otwieraja sa makabrycznie male, co moze wprowadzic w panike nawet najbardziej odpornych podczas podrozy na tylnim fotelu.
4,0
Ergonomia
Nieadekwatna ilosc schowkow. Brak drugiego oswietlenia sufitowego dla kierowcy (czytanie map). Konsola w okolicy dzwigni zmiany biegow jest zbyt ciemna i dodatkowe oswietlenie byloby mile widziane. Brak opcji fabrycznej (czyli w efekcie brak) oswietlenia HID/Xenon.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Praktycznie tylko przod i tutaj nie ma zastrzezen poza wrecz pionowa szyba. Czy juz wsponilamel o braku szyberdachu?
4,0
Wyciszenie
Po instalacji systemu wydechowego np Borla, nie jest juz tak cicho. Fabryczna konfiguracja jest dobra.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zbyt duza jednostka o zbyt malej mocy i powaznym apetytem na super.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dotyczy ceny zakupu w USA zakladajac brak kosztow zwiazanych z clem/VAT´em podczas importu samochodu do Polski.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Klimatyzacja pomimo, ze reczna, jest odpowiednio dobrana w swojej prostocie jak dla samochodu 4x4. Opcjonalna konsola zawierajaca kompas, temp, czujnik poziomu pojazdu jest dziwnie zainstalowana nad poziomem krawedzi maski (z punktu widzenia kierowcy) , co mogloby byc b. latwo wyeliminowane przesuwajac konsole blizej kierowcy. Dotyczy ponownie ograniczonej widocznosci. Niestety tylko jedno gniazdko 12VDC na konsoli centralnej. Przy instalacji double DIN zrodla multimedialnego z nawigacja, kompas elektroniczny w opcjonalnej konsoli przestaje byc potrzebny. Rekomendowany system z dostepem kart SD (GARMIN) z mapami (EU okolo $350) Europy to KENWOOD DXN7100 (okolo $1,200 USA). Kabel do integracji z system fabrycznym audio ($20 USA)