Przeniesienie napędu
: Super hybryda, moc, oszczędność oraz komfort.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Lakier jest słaby.
4,0
Całokształt
Ogólnie jest to bardzo przyjemne auto, dynamiczne oraz oszczędne niestety nie bez wad. Do największej wady zaliczam pojemność zbiornika paliwa to jest jakaś kpina 34 litry to jest max jaki można wlać do niego, oraz koła wielkie, szerokie o niskim profilu kapcie do lansu !!! natomiast totalnie nie nadające się do codziennego normalnego użytku.
Poza tym to super auto, świetny silnik, skrzynia bardzo ekonomiczne i przyjemne w jeździe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest po prostu super, ma moc, w momentach mocnego przyspieszania ładnie brzmi, jest wolnossącą jednostką o znacznej już pojemności, pracuje bardzo ładnie i oszczędnie.
5,0
Skrzynia biegów
Ja tą skrzynię po prostu kocham, w obecnej odsłonie mocno poprawiono jej współpracę z silnikiem na plus. Działa rewelacyjnie i co najważniejsze jest bezproblemowa i bezawaryjna.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie jest ok, całkiem komfortowe oraz porządnie trzymające auto w zakrętach. Niestety w mojej wersji executive mam beznadziejne koła 225x40x18 może i dla młodzieżówy która chce się lansować po asfalcie jest ok, natomiast do normalnego użytkowania to jest tragedia !!! stuka,wali po dziurach i tylko blady strach człowieka oblatuje czy już rozwalił felgę czy nie jak tylko minie większą nierówność.
2,0
Karoseria
Auto jest ładne, ale tylko tyle, lakier jest beznadziejnie miękki zresztą jak we wszystkich Toyotach.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jest całkiem dobra, nawet do tyłu choć jest tam mała szyba, mocno pomaga kamerka.
Do widoczności mogę zaliczyć jeszcze super świecące ledy mam matrycowe światła które są po prostu obłędne.
4,0
Ergonomia
Ogólnie jest ok, jednak pomimo że jestem średniego wzrostu (174 cm) za kierownicą nie mam super komfortowego usadowienia, obsługa przycisków na drzwiach kierowcy również wymaga mocnego odchylania ręki do tyłu. Reszta jest całkiem dobrze zorganizowana. Niestety jest mało schowków i są małe.
Multimedia są ok, działają szybko i mają fajny interfejs, choć osobiście mnie drażnią te tablety na desce przed szybą.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj jest wszystko super, w zimie grzeje, w lecie chłodzi aż miło, szyby nie parują. Mam wersję z podgrzewaną kierownicą to jet po prostu "czad" bardzo polecam.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok ale widać, że jest to segment C. Mój ból jest o tyle większy, że wcześniej jeżdżąc Avensisem mogę powiedzieć, że w tym aucie jest ciasno. Każdy znajdzie w miarę wygodne miejsce jednak pasażer z tyłu siedzący po środku ma nie do końca komfortowe siedzisko.
3,0
Wyciszenie
Z wyciszeniem jest średnio dobrze. Ogólnie w aucie jest komfortowo cicho. jednak im szybciej tym gorzej i to nie za sprawą silnika czy skrzyni po prostu w tym modelu ewidentnie zaoszczędzili na wygłuszeniu kabiny. Szum opon i opływającego powietrza niestety daje znać o sobie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest super oszczędne, mało pali a przeglądy są relatywnie nie za drogie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Zdecydowanie za drogie w zakupie a jak wspomniałem nie do końca super idealne, ale ostatecznie akceptowalne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie wszystko ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie wszystko ok
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
[l/100km]