Silnik
: Spalanie minimalne 4,0
Spalanie maksymalne w mieście 6,0
Autostrada 7,0
5,0
Całokształt
Polecam corollę z silnikiem 2,0 hybrid
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja ! Jak kupować to tylko 2.0 Hybrid , bardzo dynamiczny , super wyciszona komora silnika
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Ładnie wybiera nierówności , dość sztywne ale za to na zakrętach idzie jak po sznurku
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Ok
5,0
Ergonomia
Ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok
5,0
Wyciszenie
Dużo lepiej wyciszone wnętrze jak w 1,8 Hybrid , polecam wersje execiutive
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód kosztował 145 tys, nie mało , za te pieniądze można mieć nowe Audi w biedzie , ale nie mam czasu jeździć do serwisu na naprawy dla tego kupiłem Toyote full opcje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory czyste konto
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak do tej pory czyste konto
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Hybrid Dynamic Force 184KM 135kW
[l/100km]