Zdecydowanie największą zaletą Corolli jest komfortowe i ciche zawieszenie. Poprzednim autem te same nierówności pokonywałem dużo wolniej. Teraz muszę się kontrolować. Ogólnie samochód jest dobrze wyciszony. Jeżdżąc z prędkościami miejskimi można się zrelaksować. Zupełnie nie rozumiem komentarzy niektórych użytkowników w tym temacie. Spalanie w okresie zimowym w cyklu miejskim to ok. 5-6 l (silnik w trakcie docierania). Dynamika w mieście bardzo dobra na trasie zadowalająca. Autko przyjemne w użytkowaniu. Czy kupiłbym ponownie? TAK
Wrażenia
5,0
Silnik
Na krótkich odcinkach spalanie wyższe niż się spodziewałem. Im dłuższa trasa tym wynik jest lepszy. Przyspieszenie w mieście bardzo dobre.
5,0
Skrzynia biegów
Podczas płynnej jazdy miejskiej skrzynia pracuje w przedziale 1400 - 2600 rpm.
5,0
Układ jezdny
W trybie eco oraz normal kierownica niczym się nie wyróżnia. Tryb sport sprawia, że jest bardziej precyzyjna i ciężej się obraca.
5,0
Karoseria
Bez uwag.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
Za mało schowków żeby dać 5 gwiazdek.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie można kupić większy samochód.
5,0
Wyciszenie
Do 110 km/h jest dobrze, powyżej szumy powietrza stają się coraz głośniejsze. Jeżdżąc w normalnym zakresie obrotów silnika prawie nie słychać. Wiele razy podczas jazdy spoglądam czy silnik spalinowy w ogóle pracuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest to drogi w utrzymaniu SUV.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najtańsze auto hybrydowe w tej klasie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez uwag.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]