Trochę drogo, trochę zbyt mało mocy, ale innej wersji nie ma. Zdała by egzamin miękka hybryda.
Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma....
Wrażenia
4,0
Silnik
Odrobinę za słaby dół, później ok.
Mild hybrid zrobiłaby swoje.
5,0
Skrzynia biegów
Super, bez komentarza. Biegi wchodzą miękko i precyzyjnie. Nie haczy zajmuje wysoką pozycję wśród konkurencji.
5,0
Układ jezdny
Tu również wysoko Toyota stawia poprzeczkę. Prowadzi się super, miękko, komfortowo ale niezwykle pewnie. Zakręty można pokonywać naprawdę szybko.
4,0
Karoseria
Wygląd jak dla mnie super, ale o gustach nie będziemy dyskutować. Trwałość blach i lakieru - zobaczymy z czasem.
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu i na boki ok. Do tyłu gorze, niezbędna kamera cofania. W innych autach bywa dużo gorzej.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Sposób włączania wnętrza z przodu bym zmienił - nie klawisz, a przyciśnięcie klosza jak jest z tyłu załatwiłoby sprawę.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu ok, chłodzi grzeje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super do 2 metrów wzrostu z tyłu do 1,85-1,9 m wysokości. Z tyłu dla dwójki dorosłych, jak w każdym kompakcie. Ale mimo wszystko mniej miejsca niż w innych, ze względu na uniesioną kanapę (i to jest najbardziej kulejący temat tego samochodu). Bagażnik świetny - duży, ustawny, solidna regulowana podłoga, super zrobiony.
4,0
Wyciszenie
Dość duży hałas z opon wewnątrz. Silnik ok, szumów powietrza specjalnie do 130 nie słychać później trochę głośniej , ale na tle konkurencji tak źle nie wypada, są lepsi ale i gorsi.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie super, zobaczymy po 200 tysiącach :)
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę za drogo. Mam wersję comfort z pak. tech. i style
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dopiero 5 tyś. przebiegu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J W
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 Turbo D-4T 116KM 85kW
[l/100km]