Bardzo dobry samochód. Do zalet można zaliczyć spalanie oraz brak jakichkolwiek usterek. Jazda w mieście to przyjemność w szczególności z asystentami ruchu i aktywnym tempomatem. Pierwsze auto które stojąc w korku pali mniej niż na trasie. Samochód nie należy do najszybszych ale przez cały czas użytkowania nie zauważyłem "braku mocy" mimo przesiadki z auta posiadającego automat i więcej koni mechanicznych. Skrzynia CVT mimo wielu opinii o byciu głośną nie stanowi problemu, dopiero przy pełnym gazie może dawać się we znaki. Do wad można zaliczyć wyciszenie auta oraz karoseria pokryta japońską warstwą lakieru rysująca się od patrzenia. Podsumowując to oszczędne ale wymagające pielęgnacji auto w którym przyspieszenia nie liczy się kalendarzem które przy płynnej jeździe może odwzajemnić się świetnym komfortem i grubszym portfelem.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]