Dziwnie to wszystko zestrojone. Wyje jak kosiarka.
2,0
Skrzynia biegów
Żyje swoim życiem.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny nic do zarzucenia
2,0
Karoseria
Bardzo delikatna jak puszka po piwie.
Komfort
3,0
Widoczność
Bez kamery cofania i czujników trudno jest ocenić odległość.
1,0
Ergonomia
Siedząc na miejscu pasażera pełne otwarcie schowka możliwe dopiero po cofnięciu fotela.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeżeli jest opcja podgrzewanej przedniej szyby to lepiej się zdecydować. Reszta daje radę.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Oczywiście nie obrażając nikogo samochód projektowany wyłącznie dla Japończyków lub ludzi podobnego wzrostu. Wystarczy 1.80cm by z tyłu opierając głowę o zagłówek ciągle ocierać nią o podsufitkę. Samochód dla 4 osób średniego wzrostu. Tyle w temacie.
1,0
Wyciszenie
Po przekroczeniu 100km/h kończy się jako taka cisza. Im wyższa prędkość tym większa tragedia. Nie da się ani porozmawiać ani słuchać muzyki.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]