Przeniesienie napędu
: Bardzo wygodny w użytkowaniu zespół napedowy
3,0
Całokształt
Samochód niby fajny, ale do miasta za niski a na dłuższe trasy autostradowe za głośny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak dla mnie wystarczająco żwawy i oszczędny. Spora pojemność jak na dzisiejsze standardy. Niestety nie wyciszony.
5,0
Skrzynia biegów
Duża wygoda, działa bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Nie doświadczyłem żadnych problemów, działa pewnie i precyzyjnie.
5,0
Karoseria
Nic nie skrzypi. Wydaje się, że jest OK.
Komfort
3,0
Widoczność
Tu odczuwałem dyskomfort, obserwowanie sygnalizacji świetlnej czy przechodniów ciut bardziej utrudnione w porównaniu do poprzednio używanych samochodów.
2,0
Ergonomia
Szału nie ma. Miniaturowe przyciski, brak miejsca na okulary, cyrkulacja nie wyróżniona, chwilę trwa zanim się zauważy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie OK, ale wentylacja „zaśmierdza” się szybciej niż w poprzednio używanych samochodach (ten sam budżet).
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przeciętnie w tej klasie. Podróżuje się wygodnie, choć wsiada się „jak do piwnicy”, trochę ciasno.
1,0
Wyciszenie
Ten samochód nie ma wyciszenia, słychać szumy wiatru, opon, buczenie silnika, kamyki uderzające o nadkola… pod tym kątem najgorsze auto jakim jeździłem w tym budżecie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dość oszczędny (o ile ktoś nie szaleje na autostradzie).
4,0
Stosunek jakość/cena
Jakość jest OK o ile ktoś jest świadomy: wysokiego poziomu hałasu i dość niskiego zawieszenia (uwaga na krawężniki i nierówne nawierzchnie)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza niezbyt dobrze działająca wycieraczką w nowym aucie, żadnych problemów przez 90000km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych problemów przez 90000km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]