Inne
: Nie znam auta które spala mniejsze ilości paliwa. Zawieszenie i ilość miejsca na tylnej kanapie są naprawdę na dobrym poziomie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: To auto nie nadaje się na trasy. Przy prędkościach 140+ wycie silnika jest ogłuszające.
4,0
Całokształt
Auto z nowoczesną karoserią, opływowym kształtem nadwozia, pali tyle co nic, przeciętnie dynamiczny. Świetny do miasta, na trasie uciążliwy. Skrzynia CVT wcale nie taka zła jak piszą inni. Bardzo drogie przy zakupie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Układ hybrydowy ma dwie twarze: w mieście jest zrywny, wystarczająco dynamiczny, dość cichy i całkiem przyjemny ale na trasie słabo- silnik spalinowy jest słaby i wyje niemiłosiernie za sprawą skrzyni CVT
4,0
Skrzynia biegów
Po mieście daje radę- do 70 km/h nie trzeba jej cisnąć aby jeździć wystarczająco dynamicznie. Dalej jest gorzej - silnik wyje jak zarzynany wieprz.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny jest b.dobry. Auto jest zwinne, lekkie, pewnie pokonuje nierówności. Dobrze prowadzi się w zakrętach. Układ jezdny jest bezpieczny.
4,0
Karoseria
Auto ma nowoczesny wygląd. Lakier jest dość miękki i łatwo się rysuje. Bagażnik jest duży. Ilość miejsca w kabinie w zupełności wystarcza na 4 osoby. Duża ilość miejsca na nogi na tylnej kanapie.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność przeciętna, szerokie słupki A, kamera cofania przeciętnej jakości. Czujniki cofania działają zbyt późno. Jak chcę szybko cofnąć to chyba najpierw uderzę w przeszkodę a dopiero potem odezwą się czujniki.
4,0
Ergonomia
Nie mam większych uwag do ergonomii.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest b. dobrze, szczególnie zaskakująco dużo miejsca jest na tylnej kanapie.
4,0
Wyciszenie
Auto jest przeciętnie wyciszone. Przy wyższych prędkościach wszelakie szumy są zagłuszane przez wyjący silnik.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto pali minimalne ilości paliwa, przy delikatnej jeździe można zejść poniżej 4 l/100 km.
3,0
Stosunek jakość/cena
Ponad 90 tys. PLN to b. dużo jak na auto segmentu Kompakt klasy Corolla. W tej cenie można kupić Octavię z lepszym wyposażeniem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżdżę autem rok, 20 tys km, żadnych awarii/niespodzianek.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek ale auto ma dopiero rok.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]