Zawieszenie
: Pozytywnie zaskakuje zawieszenie, z uwagi na dobre wytłumianie nierówności i baterie zamontowane z tyłu pojazdu co go świetnie balansuje.
3,0
Całokształt
Wrażenia
1,0
Silnik
Silnik za słaby do masy samochodu, przy trasach nie ma czym jechać, nie mówiąc, że powyżej 120km/h dramatycznie wyje przy każdym przyspieszeniu.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia posiada 3 tryby i żaden z nich nie powala. Przy wyższych prędkościach działa 1/0 czyli albo wyje, albo nie przyspiesza.
4,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi.
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Ekran jest za daleko od rąk kierowcy, trzeba lekko wyciągnąć dłoń żeby na nim coś kliknąć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
W na trasie, w wietrzny dzień jest gorzej niż w samochodach z zeszłej dekady. Generalnie mały plastik przed lusterkiem na wysokości słupka A, powoduje jakieś dziwne zawirowania powietrza, które przekładają się na niemiły świst w środku. Powyżej 120 km/h nie słychać praktycznie ani opon, ani wycia silnika tylko słabe wyciszenie okien.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]