Silnik
: spalanie podane przez producenta możliwe do osiągnięcia
5,0
Całokształt
Uważam, że samochód jest bardzo dobry. Jeździłem nim dwa tygodnia. Polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie rozumiem marudzenia ludzi apropo układu hybrydowego. Układ jest super. Spalanie super. Płynność jazdy super. Moment obrotowy dostęony od razu. Dźwięk silnika jest wyższy tylko przy dynamicznej jeździe co zdarza się przecież tylko czasami. A i tak dźwięk ten jest po prostu taki jak samochodu który przyspiesza. Jeśli ktoś jeździ z nogą w podłodze, to ma nie równo pod sufitem :-) i nie jest to dla takich ludzi samochód :-)
5,0
Skrzynia biegów
Super płynność jazdy.
5,0
Układ jezdny
Zaskoczony jestem pozytywnie, samochód prowadzi się bardzo pewnie. Połączenie komfortu ze stabilnością jazdy. Nazwałbym ten układ jako jędrny/sprężysty.
4,0
Karoseria
Co do wyglądu to kwetsia gustu. Nie powala ale i nie odrzuca. Dla mnie ok.
Komfort
5,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
bardzo ok, bez instrukcji po jednym dniu użytkowania spokojnie wiedziałem gdzie co jest, nie miałem żadnych problemów ze znalezieniem czegokolwiek.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa super, mi odpowiadała w ustawieniu eco, cicha i skuteczna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca dla wszystkich, wielkość samochodu w sam raz dla rodziny 2+2
5,0
Wyciszenie
według mnie ok, do prędkości 120-130 km/h wg mnie cicho, ale nie jest to premium, pamiętajmy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ekonomiczność super - więcej napiszę w raportach spalania Ale: wg mnie fajna opcja dla ludzi, którzy cenią sobie jazdę ekonomiczną. Wg moich obserwacji samochód spala minimum ok 2-3 l mniej niż porównywalne benzyny w automacie, a cena ta sama, co daje przy przebiegu ok 20 tys rocznie oszczędność ok. 2000 zł, 5 lat to 10.000 zł, 8 lat ok. 16.000 zł :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 122KM 90kW
[l/100km]