Slabo wykonczony, slabe materialy, glosny i mulowaty. Stosunkowo sporo pali. Natomiast raczej niezawodny i pod tym wzgledem tani w serwisowaniu
Wrażenia
2,0
Silnik
Zulelny brak mocy i elastycznosci. Na krotkich dystansach duzo pali. Rowniez nalezy zapomniec o komfortowej i taniej jezdzie z predkosciami przelotowymi (spalanie/halas). Na plus niezawodnosc. Silnik powinien byc raczej bezobslugowy
1,0
Skrzynia biegów
Bardzo halasliwa i nieprzyjemna w uzytkowaniu. Nigdy nie bylem tak zmeczony po jezdzie samochodem. Silnik sprzezony z ta skrzynia to troszke koszmarek. Drugi raz wybralbym wersje z manualem.
3,0
Układ jezdny
Normalny w tej klasie
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
Bardzo zle wykonczenie, dziwne i czesto niewygodne sterowanie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK w tej klasie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mozna znalezc wygodna pozycje za kierownica. Fotel opuszcza sie dosc nisko i lusterko wsteczne nie zaslania widocznosci
1,0
Wyciszenie
Skrzynia, silnik i bardzo duzy halas toczenia wraz z oporem powietrza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Jakosc niska, a cena nie najnizsza
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW
[l/100km]