Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Corolla XII Sedan

Toyota Corolla XII, 2020, 2 lata temu
Silnik 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 48 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Corolla XII Sedan 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW 2019-2020 - Oceń swoje auto
4,79
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Bardzo dobrze pracuje aktywny tempomat z radarem - odwrócenie na chwilę oczu w stronę tabletu nie grozi kolizją z autem z przodu, gdyż radar wszystko świetnie wychwytuje i odpowiednio reaguje. Pewnym minusem jest czujnik pasa ruchu - niby jest, coś tam działa i koryguje, ale zaufać mu nie można - bo nie wiadomo kiedy straci orientację (choć linie są wyraźne) i nie zawsze zareaguje.
5,0
Całokształt
Ocena 5, ale z drobnym minusem. Przede wszystkim za niestaranność wykonania pewnych elementów. Auto wyposażone w mnóstwo nowoczesnych systemow, ale każdy sprawia wrażenie, jakby nie był do końca dopracowany. Szczegóły w komentarzach do poszczególnych elementów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wszyscy piszą, że sprawia wrażenie niezawodności i trudno się z tym nie zgodzić. Doskonale współpracuje z lpg. Ekonomiczny. Na minus - dynamika nie powala, ale to nie jest auto, które miałoby być demonem prędkości.
5,0
Skrzynia biegów
Perfekcja.
5,0
Układ jezdny
Na jeździe próbnej miałem wrażenie, jakbym jeździł tym autem od trzech lat. Prowadzi się bardzo przyjemnie, precyzyjnie, wręcz intuicyjnie.
5,0
Karoseria
Trudno o rzeczową ocenę po tak krótkim okresie, ale chyba jest ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Wersja bez czujników parkowania, a przednie by się przydały, bo z przodu trudno wyczuć gabaryty. Ale trudno mieć jakieś zastrzeżenia co do widoczności.
4,0
Ergonomia
Ogólnie dobrze, ale razi brak USB itp. dla pasażerów z tylu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestronnie, wygodnie.
4,0
Wyciszenie
Silnik cichy; słyszalny co prawda na wyższych obrotach, ale to raczej przyjemny pomruk, który absolutnie nie przeszkadza, a wręcz umilą jazdę. Kultura pracy silnika wysoka. Dałbym więc 5, gdyby nie wyciszenie nadkoli - szum jest dość głośny, zwłaszcza przy większych prędkościach i jeśli porównuję ze starszymi autami, które miałem (niekoniecznie klasy premium), to jest raczej poniżej średniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie spalanie, jeśli połączyć to z LPG to eksploatacja wychodzi naprawdę tanio.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest względnie niedrogie, za tę cenę trudno spodziewać się najwyższej klasy materiałów i systemów. Ale jakość, komfort i wyposażenie w tej cenie są co najmniej ok.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt krótko na rzetelną ocenę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt krótko na rzetelną ocenę.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla XII Sedan 1.6 Valvematic Dual VVT-i 132KM 97kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,50 zł
7,5
l/100km
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Corolla XII Sedan