Silnik
: Nie sugeruj się opiniami, przejedź się i zdecyduj. Ja po pierwszej jeździe byłem bardzo pozytywnie zaskoczony.
5,0
Całokształt
Takiego auta potrzebowałem
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamika w zupełności wystarcza do miasta. Na trasy mam mocnego diesla.
5,0
Skrzynia biegów
W porządku, precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Dobrze się prowadzi, nie jest ani za miękko ani za twardo.
4,0
Karoseria
Korozji nie ma ale widać że producent oszczędza na zabezpieczeniach antykorozyjnych.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag
5,0
Ergonomia
Jak w każdej Toyocie, wszystko pod ręką, ergonomia bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok
5,0
Wyciszenie
W mieście jest ok, autostradami nim nie jeżdżę
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu jest największa zaleta. 1.5 jest dużo tańszy niż hybrydy a przy przebiegach 5tys rocznie ta różnica nigdy się nie zwróci. W tym aucie nie ma co się zepsuć a tego oczekuje od drugiego auta w rodzinie. Lejesz paliwo i płyn do spryskiwaczy i nic więcej Cię nie interesuje.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem roczne auto z przebiegiem 10tys km za 70k po programie kintoone. Za te pieniądze kupisz VAG z nalotem powyżej 100tys, stellantis do którego nigdy już nie wsiądę, chińczyka lub pokolizyjne z USA. Ja sugerowałem się bezawaryjnością i kosztami eksploatacji więc wybór był oczywisty.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VVT-i 125KM 92kW
[l/100km]